Torbjørn Milje Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Røde sjøhus i Imsland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Disse røde bygningene blir alltid et blikkfang der de ligger langs sjøkanten. Ok bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Mere naust i god komp i fint lys og god skarphet som henter farger og detaljer. Skulle jeg min vane tro pirke litt så ser jeg at buska oppe til høyre går akkurat kant i kant med øvre ramme hvilket sjelden blir 100%. Foreslår derfo ett kutt der det blå bak buska også forsvinner hvilket vil si Ca. 5 mm. Take it or leave it. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Fint bilde. Blikket mitt dras mot de hvite husene vi ser over takene på naustene, og sånn sett hadde det ikke gjort noe om du kuttet 1/3 av bildet til venstre for den holmen, også fordi jeg synes kvadratiske bilder kan være ganske interessante. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Tusen takk for alle kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Tusen takk for alle kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg