Gå til innhold

Stein Hard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså, var det dette som kom isteden.

Jeg hadde akkurat skrevet en lengre kommentar i går, men da jeg klikket post så var bildet fjerna.

Greit utsnitt og komp. Men om det er bedre eller dårligere enn det som forsvant i går skal jeg ikke ha sagt noe om.

De blå oppe i høyre hjørne ville jeg fjernet enten med kloner eller kutt. Kanskje er kutt best for det vil øke dybdefølelsen enda bittelitt.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på.

Roar

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat skrevet en lengre kommentar i går, men da jeg klikket post så var bildet fjerna.

Greit utsnitt og komp. Men om det er bedre eller dårligere enn det som forsvant i går skal jeg ikke ha sagt noe om.

De blå oppe i høyre hjørne ville jeg fjernet enten med kloner eller kutt. Kanskje er kutt best for det vil øke dybdefølelsen enda bittelitt.

Roar

Sorry about that! La ut et bilde men ved nærmere ettersyn syntes jeg det var lite inspirerende, så jeg fjerna det ja.

Lenke til kommentar

Roar

Sorry about that! La ut et bilde men ved nærmere ettersyn syntes jeg det var lite inspirerende, så jeg fjerna det ja.

Egentlig var det vel det forrige bildet, det grønne landskapet som erstattet det som ble fjernet, men det er nå så ...

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

Ja ungdommer vil gjerne ha sitt eget sted, og de trenger det sikkert også !

Bygningen på bildet ligger kanskje så passelig avsides at det kan ha vært et attraktivt møtested for motoriserte ungdommer ! ?

På stedet der jeg bor, er det en Shellstasjon, og for noen år siden var det en relativt trivelig guttegjeng med mopedinteresse som holdt til der, og denne gjengen ga seg selv navnet "Shell's Angels" :)

M v h Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...