hdlarsen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Leukistisk Hvitkinngås Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 V1 et godt portrettert bilde av gås som jeg ikke har observert på mine trakter. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 V1 et godt portrettert bilde av gås som jeg ikke har observert på mine trakter. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar for kommentar. Googlet i dag å fant litt mere info om fuglen, er nok ganske sjelden Mvh Harald Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei Harald Artig bilde av sjelden fugel Kanske kan se den på strekk på Andøya? Plass der du tatt bilde? M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei Harald Artig bilde av sjelden fugel Kanske kan se den på strekk på Andøya? Plass der du tatt bilde? M v h Leif Må også sies, intressant informasjon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Harald. Et sjeldent og spennende bilde med god og utfyllende følgetekst, - bra observert og fotografert, Harald ! M v h Albert. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Tusen takk Leif og Albert for kommentar. Tok bilder av den i går rett nord av Sortland, Mellom Sortland og Jennestad. Fikk også bilde av ein Trane på ei sjelden visit til Vesterålen i går. Mvh Harald Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Tusen takk Leif og Albert for kommentar. Tok bilder av den i går rett nord av Sortland, Mellom Sortland og Jennestad. Fikk også bilde av ein Trane på ei sjelden visit til Vesterålen i går. Mvh Harald Hei igjen Harald Heldig va du med både denne sjeldne gåsa og trane som ja er sjelden i Vesterålen. Kanske gåsa trekker videre forbi meg og over Andfjorden eller spiser på de store felten på øya. Skal en tur til helga på øya og hålle øya då på gås. M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg