Gå til innhold

Kan en bb pistol bli "utslitt"?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min Dan-Wesson 6 "revolver for en stund nå. når jeg trykker avtrekkeren, så føles den så sløv?! Kan ett luftpistol-våpen bli brukt opp etter en stund, etter et par tusen ganger etter å trykke avtrekkeren? Er det noe jeg bør bekymre meg over? Hvor mange ganger kan jeg skyte med det før det begynner å slutte å virke?

Endret av blAckstar1x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har skutt ca 20k skudd de siste 2 årene med min Steyr LP10, og jeg har enda ikke hatt noe vedlikehold! 2000 skudd er vedlig lite, og da burde du kontakte forhandleren! Min gamle luftbørse klarte ca 10k skudd før jeg måtte skifte en pakning^^

Endret av Koven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har skutt ca 20k skudd de siste 2 årene med min Steyr LP10, og jeg har enda ikke hatt noe vedlikehold! 2000 skudd er vedlig lite, og da burde du kontakte forhandleren! Min gamle luftbørse klarte ca 10 skudd før jeg måtte skifte en pakning^^

har skutt med den kanskje 6-7k ganger nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har skutt ca 20k skudd de siste 2 årene med min Steyr LP10, og jeg har enda ikke hatt noe vedlikehold! 2000 skudd er vedlig lite, og da burde du kontakte forhandleren! Min gamle luftbørse klarte ca 10 skudd før jeg måtte skifte en pakning^^

har skutt med den kanskje 6-7k ganger nå.

 

Du har bare skutt den inn^^ Den holder en del tusen skudd til :) Regner med at du må bytte pakningen før avtrekkeren blir slitt! Men det er ikke bra om den blir sløv! Men du venner deg til det om den har blitt litt sløv^^ Nå vet jeg ikke hvor sløv den har blitt...

Endret av Koven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har skutt ca 20k skudd de siste 2 årene med min Steyr LP10, og jeg har enda ikke hatt noe vedlikehold! 2000 skudd er vedlig lite, og da burde du kontakte forhandleren! Min gamle luftbørse klarte ca 10 skudd før jeg måtte skifte en pakning^^

har skutt med den kanskje 6-7k ganger nå.

 

Du har bare skutt den inn^^ Den holder en del tusen skudd til :) Regner med at du må bytte pakningen før antrekkeren blir slitt! Men det er ikke bra om den blir sløv! Men du venner deg til det om den har blitt litt sløv^^ Nå vet jeg ikke hvor sløv den har blitt...

 

takk for det kjappe svaret! ;) Ha en god kveld!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har skutt ca 20k skudd de siste 2 årene med min Steyr LP10, og jeg har enda ikke hatt noe vedlikehold! 2000 skudd er vedlig lite, og da burde du kontakte forhandleren! Min gamle luftbørse klarte ca 10 skudd før jeg måtte skifte en pakning^^

har skutt med den kanskje 6-7k ganger nå.

 

Du har bare skutt den inn^^ Den holder en del tusen skudd til :) Regner med at du må bytte pakningen før antrekkeren blir slitt! Men det er ikke bra om den blir sløv! Men du venner deg til det om den har blitt litt sløv^^ Nå vet jeg ikke hvor sløv den har blitt...

 

takk for det kjappe svaret! ;) Ha en god kveld!

 

Bare hyggelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En bra luftpistol har du :) Kjenner ikke til vedlikeholdet til denne... Men den har et bra rykte :) Stabil og god pistol har du skaffet deg! Avtrekkeren på denne burde ikke være noe problem i dens livsløp! Skal du satse høyt, så er en steyr veien å gå :) Som en kuriositet kan det nevnes at 8 av 8 luftøvelser under OL i Beijing ble vunnet med Steyr^^

Endret av Koven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...