Fredrik N. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 nedfalls Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Godt sett utsnitt med nedfall som ikke har falt helt ned, og masse hvitveis i skogbunnen. Mulig at lukkertid på 1/45s har hatt betydning for resultatet, da i positiv forstand. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Dette likte jeg fredrik. Tankevekkende på en måte, og vakkert utført. Men store spørsmålet er vel om treet lagde lyd når det falt... Henning Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Takker for de hyggelige kommentarer, hsp og Ragnar! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Greit utsnitt i fint lys og brukbar skarphet. Ser en versjon med kanskje litt bedre spenning i panoramaformat hvis du kutter litt på oversiden av der diagonalen krysser siste tre til venstre for da vil diagonalen gå mellom kortside og langside. Scroll opp, dekk til å sjekk det. Jeg mener absolutt ikke du skal bytte ut den du har, men rett og slett lage en V2 i tillegg. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Ser hva du sier, Roar! Du mener formodentlig å kutte ned til siste tre på høyre-siden? Det blir jo enda mere panoramabilde av det.. Tror jamen jeg skal gå meg en tur igjen og ta et nytt bilde av treet. Setter pris på tilbakemeldingen, Roar! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg