SpecFic Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Er det en prossesor som er like ''bra'' som en I5 prossesor fra AMD ? Lenke til kommentar
SpecFic Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Jaja ok Men her er en listen med ''Must''. Noen som vil hjelpe med Ssd og hovedkort og prossesor? og ram Endret 4. mai 2015 av SpecFic Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hmm. Nå forstår jeg ikke helt hva du mener. Det har jo blitt linket to knallgode alternativer allerede som inneholder ssd, hovedkort, cpu og ram. Dersom du vil ha ende flere gode alternativer så har denne tråden ramset opp hva som gir deg mest for pengene i forskjellige prisklasser: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470&st=0 Lenke til kommentar
SpecFic Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Joda men det er et gtx 960 kort i den listen med 2 gb. Har lyst og ha det r9 290x kortet Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Da bruker du en av disse listene og fjerner gtx 960 og legger til r9 290x Intel CPU og hovedkort er kompatibelt med både Nvidia og AMD grafikkort Det er kun hovedkort og cpu som må være kompatibelt med hverandre. Når det gjelder hovedkort og grafikkort så passer alt sammen. Bare pass på å gå for en grei kvalitets strømforsyning når du går for et så sterkt grafikkort som r9 290x. Jeg referer igjen til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470&st=0Alle alternativene her har god kvalitet på komponentene. Endret 4. mai 2015 av Strato Lenke til kommentar
SpecFic Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Hvis eg tar r9 isteden for 960 så blir det jo dyrere :/ Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Du betaler 500 mer ja. Men du får mer for pengene. Your call. Lenke til kommentar
SpecFic Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Noen som har mulighet for og sette opp et oppsett til på prisjakt med et r9 kort siden prisjakt er fucka på meg >:/ Lenke til kommentar
SpecFic Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Eg vil helst bygge selv >D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå