Dr. Brodsky Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Da jeg i dag rotet rundt på loftet hos mine foreldre fant jeg en Victorinox Swiss Army Knife som jeg fikk av dem til bursdagen (en gang mens jeg fremdeles gikk i barnehagen). Den ble aktivt brukt da jeg var yngre og har derfor mange minner knyttet til seg, til tross for at jeg i nesten 20 år har trodd den var borte for alltid. Jeg klarer imidlertid ikke å identifisere modelltypen. Den er identisk med Climber, men uten nøkkelringen (og festet). En tidligere utgave av Climber het Traveller og kom uten nøkkelring, men også uten kroken, som jeg har. Kniven min veier i følge min kjøkkenvekt 84 gram. Kniven er kjøpt en gang på begynnelsen av 90-tallet. Det eneste jeg finner av informasjoner på selve kniven er at det på det største knivbladet står: "Victorinox Switzerland Stainless Rostfrei" og "Officier Suisse", men det gjør det vel på alle...? Endret 3. mai 2015 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Bilde pleier alltid å være hjelpsomt. Jo bedre bilde, jo lettere kan det være å hjelpe. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Det er ikke bare festet som er borte? Kom nå på at jeg hadde en liggende nederst i en roteskuff som jeg fikk hos min far for tusen år siden. Min er modellen som nå heter "Tourist" Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Det ser ut som om festet er borte av en eller annen rar grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå