Gå til innhold

En tur i det grønne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Roar.

Stemningsfullt og fint bilde av et vakkert landskap ! :)

V2 har realistiske farger etter min oppfatning, og om noen dager vil nok løvtrærne på bildet være "vårgrønne".

Tittelen passer godt til både V1 og V2, men førstnevnte versjon er jo naturligvis hinsides realistiske farger, - det går vel på "humorkontoen".

Den lyse vannoverflaten bidrar nok til å trekke oppmerksomheten litt vekk fra de øvrige deler av bildet, - noe som kanskje ville vært unngått dersom bildet hadde blitt tatt fra en plassering litt mer til høyre.

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

Stemningsfullt og fint bilde av et vakkert landskap ! :)

V2 har realistiske farger etter min oppfatning, og om noen dager vil nok løvtrærne på bildet være "vårgrønne".

Tittelen passer godt til både V1 og V2, men førstnevnte versjon er jo naturligvis hinsides realistiske farger, - det går vel på "humorkontoen".

Den lyse vannoverflaten bidrar nok til å trekke oppmerksomheten litt vekk fra de øvrige deler av bildet, - noe som kanskje ville vært unngått dersom bildet hadde blitt tatt fra en plassering litt mer til høyre.

M v h Albert.

V1 er ikke helt naturlig nei. Motivet var egentlig det forvridde treet og bålkameratene, og så i etterbehandlingen begynte jeg å snuse på fargebehandling, og så tok det litt av. Ikke veldig seriøst ment, selv om jeg synes V1 ble ganske stilig. Burde hatt program med fargeseparasjon, så jeg kunne beholdt fargen på vannet ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...