Leif Olsson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Kveldshimmel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Leif. Jeg forstår lett at dere tok en rast for å nyte en slik flott kveldshimmel ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Flott bilde i panoramaformat. Elementer/linjer i forgrunn og speilingen fra skyer gjør at blikket suges inn mot skyene og kveldshimmelen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 God kveld Albert og Ragnar Takk for hyggelige kommentarer Ikveld ænnå en flott kveldshimmel men lit kaldt, nå kl 2142 + 1 grad M v h Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Nydelig kveldshimmel, vakkert skue. Synes jeg kjenner den rene og klare kveldslufta. Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Nydelig kveldshimmel, vakkert skue. Synes jeg kjenner den rene og klare kveldslufta. Mvh Lisbeth Takk for " ren og klar " kommentar Lisbeth og ja var frisk, ren, luft då det bare vær noen plusgrad og stille for vind som nå ikveld plus 1 M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg