Gå til innhold

Et godt FPS spill til ps4?

Anbefalte innlegg

Jeg savner et godt FPS spill til PS4.

Nå er jeg ganske lei COD og BF

For min del ble begge disse seriene ødelagt etter 5 spill.

Er det noen som har et godt tips til et bra FPS spill til ps4 som er lik COD eller BF slik de var for før de ble ødelagt?

Det må være en god flerspiller del. Om historien er god, så er det et pluss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Innlegget kom ikke frem på den måte jeg hadde lyst, her skylder jeg på kjerringa som maste under skrivende stund i forje innlegg. )

Jeg gjordet det nok heller ikke klart nok.

Jeg savner et FPS spill som var akkurat slik CoD eller BF var før de ble ødelagt.

Det siste gode CoD spillet var Modern warfare 3

Det siste gode BF spillet var BF2

Jeg kan ikke huske noen FPS spill ble lansert med dette som kriterier

• ingen zombier, romvesen eller monstre
  • ikke omhandler fremtiden
  • militær setting
  • god flerspiller del (både samarbeid og mot hverandre)
  • ingen laser våpen
  • Sjanger: Krig

Er det virkelig ingen utviklere der ute som tør å ta opp kampen med BF og CoD?

Jeg vet jeg ikke er alene om meningene mine rundt CoD og BF.

eller om å savne et godt krigs spill til PS4.

Btw: Far Cry 4 er ikke helt det jeg ser etter. Det føltes mer som et adveture spill og ikke et krigs spill.

Jeg gidder ikke kjøpe GTA V til PS4 når jeg har det til PS3.  Hvertfall ikke når det fortsatt koster 4-500 kr

Lenke til kommentar

Dette faller nok litt utenom det du spør om, da det feiler på de fleste punktene dine. Men har du prøvd Wolfenstein: The New Blood? Det er helt klart ett av de beste FPSen jeg har spilt på mange, mange år. Wolfenstein: Old Blooder også ute på Steam nå, og kommer/er ute til PS4. Om det er halvparten så bra som New Order er det bare å glede seg. Vi snakker rent historiedrevet FPS (ikke sikker på om det er multiplayer engang) med god historie, interessant setting (Naziene vant andre verdenskrig) og grei realisme, til tross for robothunder og sånt. :)

Lenke til kommentar

Dette faller nok litt utenom det du spør om, da det feiler på de fleste punktene dine. Men har du prøvd Wolfenstein: The New Blood? Det er helt klart ett av de beste FPSen jeg har spilt på mange, mange år. Wolfenstein: Old Blooder også ute på Steam nå, og kommer/er ute til PS4. Om det er halvparten så bra som New Order er det bare å glede seg. Vi snakker rent historiedrevet FPS (ikke sikker på om det er multiplayer engang) med god historie, interessant setting (Naziene vant andre verdenskrig) og grei realisme, til tross for robothunder og sånt. :)

Jeg synes spillet ser utrolig bra ut. og jeg kommer til å kjøpe det :)

Men akkurat nå så trenger jeg et splittscreen multiplayer krigs spill som ikke har zombier eller svevedrakter og laser våpen. 

Er det noen som vet om det går ann å spille splittscreen survivor uten zombier på CoD: black ops? 

Lenke til kommentar

Begynner nesten å bli flaut, men ville anbefalt Resident Evil: Revelations 2 for splitscreen co-op gjennom hele historien.. men det er jo med zombier osv. :p Men det er ellers utrolig bra, spesielt i split-screen. Kanskje spesielt fordi man hele tiden har to personer, men bare den ene kan sloss. Claire kan sloss, mens Moira bare har en lommelykt og brekkjern å forsvare seg med. Barry kan sloss, men Natalie har bare en murstein hun finner her og der. Det gjør ting ganske interessante, synes jeg. Hva gjør du når monstrene stormer mot deg, og du kun har ett brekkjern å forsvare deg med? :p

Lenke til kommentar

Resident evil hørtes veldig morsomt ut om man spiller splittscreen co-op.

Det skal testes engang :)

Men akkurat nå trenger jeg å skyte litt og leke litt krig med kompiser.

Har blitt litt mye adventure spill i det siste.

Savner å ha nok kuler til å ta livet av 5 infanteri bataljoner og rett-frem non-stop action.

Så må vel ty til serien jeg hater allikevel: CoD :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...