d'espresso Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Vi må prøve å få tatt det i morgen, tenker jeg.. Skal få det til da Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Skal vi ta et parti, ilPrincipino? Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 OK. Jeg heter ilPrincipino på chess24 også. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Ok, kommer på om få minutter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Tror det letteste faktisk er om en av oss bare skriver noe random i lobby chatten på forsiden der, så kan den andre trykke challenge me.. Om du skriver, så ordner jeg resten. Håper jeg.. Følger med fra nå! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Funnet chatten? Er inne på "Play". Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 1 p til ilPrincipino! Veldig fortjent, by the way.. Gud bedre for et dårlig parti av meg.. Hjalp heller ikke da jeg spilte bonden frem to felter i stedet for ett i andre eller tredje trekket.. Ikke det at det var det eneste som var galt, da.. GG! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Da ble det 1 - 1. Kan ikke tro at jeg overså ...21sE6. Ser veldig bra ut, med gaffel på tårnene.. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 1-1, litt upresist av meg i annet parti, og endte med å tape på den verste måten, tid. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg er med hvis dere tenker flere turneringer Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Er vel ikke noe i veien for at vi kan utvide denne turneringen med én spiller? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2015 Som "turneringsleder" godkjenner jeg den! Veldig bra Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Flott Laget meg bruker, med samme navn som her inne Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Flott! Da har vi følgende spillere: Nettels ilPrincipino Svigermors drøm Haakon* Tidskontrollen er endret litt, den er nå 5 minutter. Dette for å passe chess24.com bedre, der 10 minutter ikke var mulig. Alle spillerne skal spille ett parti med hvit og ett parti mot svart, mot hver spiller. Turneringen følger dermed såkalt "double round robin", og følgende spilleplan er dermed gitt; Det er bare å spille når man kan, men det er fint om både svart og hvit partiet tas i samme slengen, når man først kan. Resultatene rapporteres i denne tråden, og jeg vil oppdatere resultatlisten. Ved uavgjort mellom to spillere etter alle partiene er spilt gjelder tidligere nevnte tie-break regler. Resultatene hittil: Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Selv om jeg fortsatt er litt syk så kan jeg være med før 16.00 Kan spille mot hvem som helst Endret 23. mai 2015 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Dere to kan spille! Jeg sitter med eksamensforberedelser opp til ørene, må komme litt foran med det. Så jeg får dessverre ikke til i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå