deleted Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Mørket tar deg... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Knallstilig! Om ikke mørket tok ham, så gjorde du det:-) Stilig uskarphet og tøft lys/mørke. God komp, der han er på vei igjennom bildet. Veggkunsten er med på å gjøre bildet enda bedre, men sine lyse menneskefigurer. Dette var steintøft Wilhelm! Dagens fra meg:-) PS Han sjekker sikker mailen for å se om han fikk Dagens bilde......ergo en "selfie":-))) Lenke til kommentar
deleted Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Tenkte jeg det ikke at du var rask her. Det har jo sterke relasjoner til din stil, så du får litt av æren Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Enig med pentaxen, dette var spennende, kanskje det mest interessante bilde jeg har sett fra deg her inne. Henning Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, WIRE. Deler av bildet er uklart / uskarpt, men har likevel en udefinerbar tiltrekningskraft, og er et realt "blikkfang ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Tenkte jeg det ikke at du var rask her. Det har jo sterke relasjoner til din stil, så du får litt av æren Vi vet jo alle hvem som er "uklarekongen" her på berget....Uansett gøy og bli inspirert og kan en gi noe tilbake er det jo flott:-) Takker ydmykt og sender takken videre til Henning:-) Vi ender vel opp som De tre Musketerer, Tres Amigos eller Kasper, Jesper og Jonatan.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg