Gå til innhold

Hviken mobil på ferie?

Gjest medlem-169651

Hvilken mobil på ferie? Bilder, filming, kommunikasjon og GPS  

15 stemmer

1. 1. Hvilken mobil vill du tatt med på 6 ukers ferie til Japan?

• iPhone 6 64 GB
    • Samsung Galaxy Note 3
    • Nokia Lumia 1520
    • Nokia Lumia 1020

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må få prøvd en 1520 for å sjekke. Sist synes jeg iphone var så mye raskere. For meg er det det viktigste. Rask start og rask fokus. Her syns jeg at iphone har vært så mye raskere enn alle at det egentlig ikke har vært konkurranse tidligere.

Lenke til kommentar

Før Denim var iP definitivt raskere...

På 1520 og 930 kan man også trykke og holde på kameraknappen for å ta opp 4K-video, starter nesten umiddelbart. Kan hente ut enkeltbilder fra video i full oppløsning i Lumia Moments etterpå.

Funker på 830 også i HD

Endret av Xaphoon
Lenke til kommentar

...

For meg er det det viktigste. Rask start og rask fokus ...

Rask fokus kan jeg forstå, men at rask oppstart skal være blant det viktigste, det skjønner jeg ikke helt...

Jeg har hatt foto som hobby i over 30 år, og kan ikke huske en eneste gang der oppstarttiden har vært et tema. Når jeg kommer til en situasjon der jeg antar at jeg skal fotografere noe, så skrur jeg kamera/kamerafunksjonen PÅ og holder kamera i hånda klar til skudd. Dette er uavhengig av kameratype. Hvis jeg skulle ha kamera liggende i en lomme med dette AV, så vil jeg antagelig miste situasjonen uansett.

Lenke til kommentar

Nesten ingen som forsto spørsmålet, så da får jeg finne ut av dette selv.

???

Du har da fått flere svar, til og med 15 som har stemt på ulike modeller. Med ganske lik fordeling riktignok, men du har da fått svar fra folk som har forstått ditt spørsmål...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jada, men mange som ga fullstendig blaffen i alternativene og skulle komme med helt andre diskusjoner.

Lenke til kommentar

Jada, men mange som ga fullstendig blaffen i alternativene og skulle komme med helt andre diskusjoner.

Hehe...ja, sånn fungerer vel egentlig nettforum. Men det kan jo være gode råd uansett om du ikke får direkte de svarene du ønsker deg...:-)

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...