Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes vel nok av "bredbåndsguider" hvor du kan sammeligne pris/hastighet.

Vet Dagbladet og ITAvisen har en sånn og sikkert mange andre.

Den som er dumt med disse er at det burde vært en kolonne for karakter av kundeservice og service generelt. Vet om et stort selskap som hadde kommet dårlig ut av de statistikkene. Telen.. Nei, hva er det de heter nå igjen..?

Lenke til kommentar
kvalito skal være billig så jeg kommer til å prøve det, selv om folka der ikke kan en dritt om adsl virker det som... Kan nok selv heldigvis *grin*

Må gjerne kunne så mye du bare vil, men det hjelper dårlig når linja er ustabil som et h***** og er gjerne borte i noen dager, pingen til flere nettsteder er høy, kundeservice bare svarer med "regner med at det blir fiksa i løpet av neste uke", hastigheten er MYE lavere enn det du bestiller osv....

Lenke til kommentar
Tiscali har meget gode priser.... www.tiscali.no

Ikke Tiscali hvertfall. Hørt masse dritt om dem her på forumet. Er Nextgentel tilgjengelig bør du absolutt velge det.. :)

Ja, men du skal ikke tro absolutt alt du hører på forumet heller, hvis en person har problemer, så betyr ikke det at alle har det ;)

Lenke til kommentar
ja den var god...lol

en vits ikke sant?

Hvorfor skulle det være en vits?

Synes utsagnet var meget fornuftig jeg eller ønsker du og bli påtvungen en router kanskje enten du vill eller ei?

Enig der, vil heller kunne velge ruter selv enn å bli påtvunget en netopia-ruter fra NGT. Har Bluecom selv, og er kjempefornøyd, noe jeg forsåvidt var med NGT også.

Lenke til kommentar

NGT ...... Har hatt det i 2 år nå og har ikke hatt downtime i det hele tatt + at du gjerne får mer båndbredde en det du betaler for, jeg har 3000/690 og jeg pleier og ligge på 470kbs nedlasting jevnt over....... *grin*

NGT :love:

PS : men som med all overføring over nett må den andre siden kunne levere, ellers hjelper det ikke med fete linjer....

Lenke til kommentar
Tiscali har meget gode priser.... www.tiscali.no

Ikke Tiscali hvertfall. Hørt masse dritt om dem her på forumet. Er Nextgentel tilgjengelig bør du absolutt velge det.. :)

Ja, men du skal ikke tro absolutt alt du hører på forumet heller, hvis en person har problemer, så betyr ikke det at alle har det ;)

Vel, jeg har hvertfall store problemer med Tiscali.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke problemer med linjene til Tiscali. Det er den helt for jævli lange responstiden både på telefon og e-post som suger. Bruker 1 måned på å svare på e-post og over 3 kvarter for å snakke med de på telefon. Ikke ringte de tilbake som de lovet heller.

Lenke til kommentar

Det virker som alle selskapene sliter med telefon/mail support.

Har jevnt over dårlig erfaring med de jeg har hatt.

Grunnen er at de ansetter en viss mengde personer på helpdesk, så går de ut med tilbud på adsl, da kommer det selvsagt veldig mange nye kunder, men ingen flere blir ansatt.

(har jobba på helpdesk en gang, aldri igjen) :gretten:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...