Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Lys, skarphet, farger og spesielt detaljer er det vanskelig å si noe på her. 1 Cm kutt i bunn vill gitt grønn diagonal mellom venstre kortside og nedre langside som kanskje ville gitt enda bedre spenning. At gåsa er midtstilt funker vel også selv om det optimale hadde vært minst luft bak og mest foran slik at den hadde føltes på vei inn i bilde med en plassering nær det gyldne snitt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Lys, skarphet, farger og spesielt detaljer er det vanskelig å si noe på her. 1 Cm kutt i bunn vill gitt grønn diagonal mellom venstre kortside og nedre langside som kanskje ville gitt enda bedre spenning. At gåsa er midtstilt funker vel også selv om det optimale hadde vært minst luft bak og mest foran slik at den hadde føltes på vei inn i bilde med en plassering nær det gyldne snitt. Roar Hei og takk for dine kommentarer. Har jo kuttet i bunn men konsentrerte meg om ikke å få graset direkte i høyre nedre hjørne, noe som du vil se jeg ikke har lykkes helt med. Dermed ville det riktige være å følge ditt råd om grønn diagonal mellom venstre kortside og nedre langside slik du beskriver. Gåsa beveget seg sakte mot venstre i bildet og ble derfor forledet å la den være bitte lite grann venstrestilt, men takk ditt gode råd. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Lys, skarphet, farger og spesielt detaljer er det vanskelig å si noe på her. 1 Cm kutt i bunn vill gitt grønn diagonal mellom venstre kortside og nedre langside som kanskje ville gitt enda bedre spenning. At gåsa er midtstilt funker vel også selv om det optimale hadde vært minst luft bak og mest foran slik at den hadde føltes på vei inn i bilde med en plassering nær det gyldne snitt. Roar Hei og takk for dine kommentarer. Har jo kuttet i bunn men konsentrerte meg om ikke å få graset direkte i høyre nedre hjørne, noe som du vil se jeg ikke har lykkes helt med. Dermed ville det riktige være å følge ditt råd om grønn diagonal mellom venstre kortside og nedre langside slik du beskriver. Gåsa beveget seg sakte mot venstre i bildet og ble derfor forledet å la den være bitte lite grann venstrestilt, men takk ditt gode råd.Skj Noe av det samme er mulig oppe, men det nevnte jeg ikke for da blir det litt trangt over gåsas hode hvilket ikke er så bra. Nede kan man jo kutte helt oppunder føttene uten at det gjør noe. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Skarpt og fint bilde av gåsa, Ragnar. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Skarpt og fint bilde av gåsa, Ragnar. mvh Fredrik Takk for kommentar ! I denne posituren synes jeg fjærdrakten kommer godt fram, og det var vel spesielt det jeg ønsker å vise. Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Ragnar. Meget bra bilde av grågås, - skarpt, godt eksponert, fint dybdeskarphetsområde, klare, rene farger og godt lys ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Ragnar. Meget bra bilde av grågås, - skarpt, godt eksponert, fint dybdeskarphetsområde, klare, rene farger og godt lys ! M v h Albert. Hei Albert og takk for din kommentar. Alle de ytre forutsetninger var til stede, og bildet ble brukbart synes jeg. Skj Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Superskarpt bilde, med flott bokeh. Blinkskudd! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Superskarpt bilde, med flott bokeh. Blinkskudd! Takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar ! Skj Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Flott og vaktsom (som alltid) positur, god eksponering. -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg