Gå til innhold

Fedora/yarrow erfaringer?

esk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å installere, men den krasjet når installasjonsprogrammet skulle lastes over til maskinen. Fint hvis noen har tips, for jeg syntes det så lovende ut.

Feilmeldingen gjettet på at jeg var tom for diskplass (noe som ikke er tilfellet). Har en hp omnibook xe4500.

Lenke til kommentar

Har brukt betaversjonen siden første Severn-versjonen kom i juli. Inntrykket er svært godt. Et oppdatert pakkesystem, raskere hastighet, gode konfigurasjonsmuligheter og et finpolert design. Alt i ett - direkte lekkert.

Anbefaler alle å prøve dette! Fantastisk bra.

Lenke til kommentar

Har brukt Fedora Core 1 i snart 2 dager nå, det er rett og slett en fantastisk desktop. Jeg har vært kdebruker lenge , men dette er slippen som får meg over på gnome. Alt er veldig forseggjort og hele desktopen har en veldig god "feeling" om dere skjønner hva jeg mener. Liker svært godt at up2date har yum/apt støtte. Den grafiske bootinga er stilig. redhat-artwork er blitt veldig vakkert og aldri har det vært lettere å installere. (om cdene dine funker da) .

Kort sagt: Last ned, legg inn, nyt!

Lenke til kommentar
Løsning på installasjonsproblemet nevnt tidligere:

Skriv linux ide=nodma i den første prompten. Da fungerte det i hvertfall for meg. Ellers er det unødvendig å brenne ut iso-ene. Det er mulig å gjøre en hard drive install.

Noen som har prøvd FTP install? Installasjonsprogrammet kræsjet i test-versjonene, men jeg har ikke prøvd core 1 ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...