Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Abstrakt 625 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Vulkansk landskap ? gjort om til abstrakt fargespill. Vakkert å betrakte, og samtidig milevis unna mine etterredigerings-ferdigheter. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Henger meg på det Ragnar sier her. Ferdighetene til Roar tror jeg aldri kan nåes. Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Her var det filtre og støy i mange lag, ser det ut til. Bra resultat. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Roar. Dette bildet illustrerer godt hvilke evner og ferdigheter du har, - og som antagelig mange av oss andre skulle ønske vi hadde, - våre dårligste bilder havner i søppelbøtta, mens du bruker dine som fundament for nye, spennende og severdige kreasjoner ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg