luistheghost Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Småsjarker på Hvaler... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg synes ikke du har noen grunn til å klage på dybdefølelsen her. God komp som vanlig. Linjer og diagonaler i berget skaper fin spenning. Skal jeg pirke så kunne du kanskje kutta 2 mm. av høyresiden og fått et mer fremtredende kutt på ei linje i berget. Men da er jeg altså veldig pirkete. God dybdeskarphet i fint lys henter farger og detaljer på en fin måte. Kanskje burde vi alle gjøre som Walter og deg - vente på det absolutt perfekte lyset. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Vakre båter og særdeles vakkert lys. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Bjarte. Ja, her har du tryllet fram enda et idyllisk, vakkert Østfoldlandskap, med flotte farger og en fantastisk klarhet, - som om det skulle ha vært brukt polarisasjons-filter ! M v h Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Mange takk! -bjarte. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Et flott og velkomponert bilde dette hvor farger, lys og skarphet er veldig bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg