Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Igjen fine speilinger og god komp.over samme tema som i går. Liker nok dette bildet bedre. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Igjen fine speilinger og god komp.over samme tema som i går. Liker nok dette bildet bedre. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for det Ragnar Mvh Bekir Lenke til kommentar
deleted Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Samme motiv, bare bedre. Ser nesten ut som du står innendørs og tar bilde igjennom et vindu da den nederste rekken med vinduer kunne ligne bakken Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Kreativt bilde, flott komposisjon. Bedre enn det forrige. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Igjen fine speilinger og god komp.over samme tema som i går. Liker nok dette bildet bedre. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for det Ragnar Mvh Bekir Takker Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Kreativt bilde, flott komposisjon. Bedre enn det forrige. mvh Fredrik Tusen takk for det Fredrik Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Samme motiv, bare bedre. Ser nesten ut som du står innendørs og tar bilde igjennom et vindu da den nederste rekken med vinduer kunne ligne bakken Takker Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Tove,many tanks for your nice words,I am glad you like this Bekir. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Bekir. et fint "glassmosaikkbilde", og jeg mener i likhet med Ragnar at dette bildet er ennå bedre enn ditt forrige ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg må si meg enig med de andre , jeg synes også at dette er bedre enn det forrige. Flott komposisjon og kreativt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Flott kreativt bilde med flotte speilinger !! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Tusen takk Albert så hyggelig du likte dette Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Flott kreativt bilde med flotte speilinger !! Tusen takk Jaeggen. Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg må si meg enig med de andre , jeg synes også at dette er bedre enn det forrige. Flott komposisjon og kreativt. Mvh Alec Hei Alec Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg