Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tysk presentasjon, hjelp med grammatikk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått oppgaven i tysk til å presentere en tur som jeg har vore på til enten tyskland eller sveits.Jeg lurer på om noen kunne hjelpa med retta litt på grammatikken min siden tysk er ikke det sterkeste fage mit? Jeg har valgt å reisa til tyskland og presentasjonen kommer til å handle om å fortelle når jeg skal reise, med hvem, hva jeg skal ha med meg, hvor jeg skal reisa i tyskland og hva jeg skal besøke det. 

Deutschland liegt mitten in Europa, und ich habe siet langem lust gehabt das land zu besuchen. Zuerst ein wenig über Deutschland. Deutschland liegt mitten in Europa. In Deutschland wohnen 80 millionen menchen, und ist eines grösste Länder inn Europa.

Nach Deutschland fahrt ich mitt vier Freunde. Wir reisen gleich nach dem Ende der Schule. Und wird in Deutschland seit mehr als 20 tage. 

Ich brigen mitt meine Foto-kamera weil ich viel Fotos machen. Und natürlich bringen ich mit kleidung. Ich bringen viel Sommerkleidung weil ich hoffen auf gutes Wetter, sondern auch  mit mir zu bringen Regenkleidung. 

Wir fahren mit dem Flugzeug von Oslo nach Berlin. In Berling werde wir eine Woche. Weiter fahren wir nach Dresend. In Dresend werde wir vier Tage. Dort werde wir besuchen die Katedreal, Zwinger und Frauenkirche. Weiter Fahren wir nach München. In München werde wir sehen Fussballmatch. Bayern München gegen Bayern Leverkusen auf die Alianz Arena. Später werde wir besuchen Neuschwasten,  Freunkirche und andere Attraktionen. In München sollen wir 10 Tage. Der letzte tag wir fliegen nach Berlin und weiter zurückkehren nach Oslo. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...