Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 egoismen kjenner ingen grenser her nei... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bondevik for President, og Valgjerd som utenriksminister. Sier ikke mer, hadde nok blitt bra det gitt... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bondevik for President, og Valgjerd som utenriksminister. Sier ikke mer, hadde nok blitt bra det gitt... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har vert tatt opp før her er klart av samme oppfatningen selv, send meg en pm så kan vi starte en stor organisasjon og få gjennomført dette ! Løsriv vestlandet !!! sett piggtråd rundt oslo gryta ! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 JA! La alle bedehus fanatikerene flytte for seg selv så slipper vi å lese om at landsmenn (les landsprester) voldtar unge gutter på søndagsskole.... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er da i Roma at det er vanlig? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 bedehus meg i rumpa! heh menneh, hvem er det som sitter med vrangforestillinger om at en nasjon som ikke har kystlinje til ett havområde kan få territoriale farvann i nevnte havområde over den nasjon som faktisk har kyst langs overnevnte farvann? Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Om vi ikke hadde fått havområdene hatt vi tatt de... Og NULL nynorsk på Vestlandet Tenk så mange barnehjerter som ville frydet seg :-) Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jess. ingen nynorsk, og ingen østlendinger(med mindre det er snakk om en som digger vestlandet). jeg støtter saken. hadde vært kult med bergen som hovedstat, slik den var før..... jeg vil være en bergenser, ikke en nordmann! *grin* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Eg e ikkje fRa noRge eg e fRa bæRgen! *grin* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har vert tatt opp før her er klart av samme oppfatningen selv, send meg en pm så kan vi starte en stor organisasjon og få gjennomført dette ! Løsriv vestlandet !!! sett piggtråd rundt oslo gryta ! Denne tråden er ikke nr1 den heller.. Var vår alles kjære dotten (eller vidar som jeg bruker) har laget en post om dette ,men jeg kan bare gi opp og søke siden det nesten er helt umulig og finne. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Om vi ikke hadde fått havområdene hatt vi tatt de... For Vestlandet har jo enorme militære styrker Du klarer vel å innse at resten av Norge er såpass overlegent at en løsrivelse måtte finne sted på Norges premisser, ikke Vestlandets. MrLee : En nasjon med kystlinje har det ja, problemet er her jo at dere ikke er en nasjon enda og Norge gir selvsagt ikke fra seg alt gratis. Så det hadde vel vært snakk om en aldri så liten pengesum da men men, alt dette er helt urealistisk så dere får nok bare finne dere i å tilhøre Norge Endret 11. november 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 vi finner en stor nasjon f.eks. usa og lokker med billig billig olje mot litt militær hjelp *grin* østlandet er jo fullt av feige sosialist hippier så det er sikkert ikkje nokke problem med og få bush med på det : Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kva treng me Østlendingane til?Trekk dei opp BNP i det heile? NEI! Dei er berre ei utgift å ha! ER det fleire med same syn? *kremt* minner om at Ringsaker er den kommunen med mest landbruk i Norge (iallfall en av de største da...). Så da lurer jeg veldig på hvor dere skal ta all kornet fra. Dessuten har vi noen militær leirer her vettu Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bergensere er jo kjent for å være litt klikk i hodet da. Vi ha.....gidder ikke mer. Blir for teit. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bergensere er jo kjent for å være litt klikk i hodet da. ... No shit a ... : Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kva treng me Østlendingane til?Trekk dei opp BNP i det heile? NEI! Dei er berre ei utgift å ha! ER det fleire med same syn? *kremt* minner om at Ringsaker er den kommunen med mest landbruk i Norge (iallfall en av de største da...). Så da lurer jeg veldig på hvor dere skal ta all kornet fra. Dessuten har vi noen militær leirer her vettu Det er nok HÅ Kommune det, og den er i Rogaland (ja jeg kommer derfra), litt ironisk at vi har bla 3dobbelt så mange sauer og kyer som innbyggere.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kva treng me Østlendingane til?Trekk dei opp BNP i det heile? NEI! Dei er berre ei utgift å ha! ER det fleire med same syn? *kremt* minner om at Ringsaker er den kommunen med mest landbruk i Norge (iallfall en av de største da...). Så da lurer jeg veldig på hvor dere skal ta all kornet fra. Dessuten har vi noen militær leirer her vettu Det er nok HÅ Kommune det, og den er i Rogaland (ja jeg kommer derfra), litt ironisk at vi har bla 3dobbelt så mange sauer og kyer som innbyggere.. Nei nei nei Ueland. Ringsaker ER størst faktisk. (sjekket det nå nettopp) Sjekk her. Hå er Rogalands største landbrukskommune, men det er Ringsaker som er størst på landsbasis Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Bergensere er jo kjent for å være litt klikk i hodet da. ... No shit a ... : Bra jeg ikke er bergenser da Men det er mange her som er litt tvilsomme.. Og jeg er ikke tvilsom altså! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det hadde nok blitt borgerkrig ut av noe slikt ja. Og før vi visste ordet av det hadde Busk-mannen luktet sort gull i egne hender og alliert seg (les: kjøpt) med den ene parten. Resultatet hadde da vært at ingen satt med de store fordelene alikevel. Vi hadde kommet til å slått hverandre ihjel bare vi så en vi trodde var på den andre siden, og til slutt hadde kanskje innvandrerene overtatt alt i sammen. Tror det får være greit som det er jeg *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå