Severinen Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kva treng me Østlendingane til? Trekk dei opp BNP i det heile? NEI! Dei er berre ei utgift å ha! ER det fleire med same syn? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 HAHA! Som om alle bøndene på vestlandet er så sinnsykt rike? Ikke glem at de fleste store finansmennene bor i Oslo.........typisk vestlendinger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det er nok vestlandet som tjener inn de norske kronene. Drit i vestlandet. Bergen for egen nasjon! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Oovz...glem ikke hvem som sitter på oljen. Lenke til kommentar
Severinen Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Bønder vestlendingene? Nei! Me sitter på oljeressursene!!! Om man tar å kutter en linje frå Stavanger å tar alt nord til en nasjon så har vi meste parten av inntektene til dette landet! Olje og fisk! Så kan østlendingene se hva dei sitter igjen med. Finans? ikkje få meg til å le! Hadde ikkje norge fått oljepenger så hadde østlandet såkalte finansmenn hatt nåla i veggen! Latterlig å si noko anna enn at det einaste oslo gjer er å forvalte vekk oljepengene! Og det gjer dei pinademeg på ein heilt elendig norge! Nei Østlandet suger vekk penger fra dei som tjener dei. Nemlig Vestlande og Nord! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hadde Bergen blitt noe for seg selv så hadde jeg blitt uendelig glad ( Jobb sammenheng ) . De er helt nazi og prøver å kjøre sine egne regler i forhold til resten av landet... Bla bla bla... Ja men i hekken , Gjør jobben selv da !!! nejda, det gidder de ikke... Åhhrrr... Rutiner og bergen kan brenne... Menneskene er ålreite dyr, men de på jobben fra bergen klarer jeg ikke.... Lenke til kommentar
Severinen Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Eg er ein trufast Vestlending.... og det finns ikkje nokon anna hovedtad enn Bergen i min nye republikk. Men Bergensere..... huff.... jaja... me er alle forskjellige( som mor mi seie når eg baksnakkar folk). Bor for øyeblikket i Bergen.... Det positive er at det faktisk ikkje er så mangen bergensere her... Mer studenter!... kan gå dagar imellom mine møter me desse skapningane! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ka pokker? Er du sånn som driver og slenger dritt om bergen i summertonen i BA? Sånne non-bergensere burde komme seg til helsikene vekk herifra. Wabby: STFU : Lenke til kommentar
Severinen Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Hadde ikkje bergensere kommet seg ut av Bergen hadde ein ikkje hatt brann ikkje kebab osv... ingen ting igjen uten nokon utvatna tyskara! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skiller ut Rogaland så kan vi fort bli verdens rikeste land "Rogaland" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 1. Nå er det Norge og ikke vestlandet som eier selskapene som henter opp olja da. 2. Hvorfor tror dere at Vestlandet ville fått havområdene? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fått havnområdet? Ka mener du? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fått havnområdet? Ka mener du? havområdene (stort blått og vått område) snowdog. Sa aldri havn jeg. Uansett olja er ikke på/i vestlandet. Den er under sjøen og disse områdene får ikke dere med i deres lille republikk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ka skulle dere i lille oslo stille opp med da? Husk at bergen har nordens største marine base. *grin* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ka skulle dere i lille oslo stille opp med da? militæret forøvrig så er jeg sørlending da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ifølge internasjonal rett ville Vestlandet eid havområdene også da. . . Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ifølge internasjonal rett ville Vestlandet eid havområdene også da. . . nå sier nok internasjonal lovgivning endel om opprettelser av nye stater også utenat jeg skal pårope meg ekspertkompetanse der. Men folkevettet mitt sier hvertfall at man gir ikke gratis fra seg noe manhar investert så mye penger i. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 vi hadde delt oss ut, vi hadde fått en krig pga oljen, og dratt inn Russland, England, og da Nato og der har vi en ny krig Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Trodde ikke nato blanda seg inn i interne konflikter jeg da Men dette scenarioet er gansle så hypotetisk da =) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Olje, olje = $$$ $$$ = grådighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå