Gå til innhold

Vestlendingar for egen nasjon!

Severinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bønder vestlendingene? Nei!

Me sitter på oljeressursene!!!

Om man tar å kutter en linje frå Stavanger å tar alt nord til en nasjon så har vi meste parten av inntektene til dette landet!

Olje og fisk!

Så kan østlendingene se hva dei sitter igjen med. Finans? ikkje få meg til å le!

Hadde ikkje norge fått oljepenger så hadde østlandet såkalte finansmenn hatt nåla i veggen!

Latterlig å si noko anna enn at det einaste oslo gjer er å forvalte vekk oljepengene! Og det gjer dei pinademeg på ein heilt elendig norge!

Nei Østlandet suger vekk penger fra dei som tjener dei. Nemlig Vestlande og Nord!

Lenke til kommentar

Hadde Bergen blitt noe for seg selv så hadde jeg blitt uendelig glad ( Jobb sammenheng ) . De er helt nazi og prøver å kjøre sine egne regler i forhold til resten av landet... Bla bla bla... Ja men i hekken , Gjør jobben selv da !!! nejda, det gidder de ikke...

Åhhrrr... Rutiner og bergen kan brenne... Menneskene er ålreite dyr, men de på jobben fra bergen klarer jeg ikke....

Lenke til kommentar

Eg er ein trufast Vestlending.... og det finns ikkje nokon anna hovedtad enn Bergen i min nye republikk. Men Bergensere..... huff.... jaja... me er alle forskjellige( som mor mi seie når eg baksnakkar folk). Bor for øyeblikket i Bergen.... Det positive er at det faktisk ikkje er så mangen bergensere her... Mer studenter!... kan gå dagar imellom mine møter me desse skapningane!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...