Monica Jansen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) I går opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd før. Hyperaktivitet og overlykkelighet. Jeg gikk en tur men det nyttet ikke. Jeg ble så hyper og urolig og ukonsentrert noe jeg aldri pleier å være, at jeg ble tilslut senere på dagen skikkelig urolig og lydene ble ubehagelige å klarte ikke sitte i ro. Så ble jeg deprimert av uroligheten fordi jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg har heller ikke fått til å sove noe serlig i natt. Kanskje et kvarter. Jeg er helt hyper nå, men ikke glad sån som i går ettermiddag, jeg er nå bare utolig og ekkel i hodet. Noen som vet om dette kan ha vært et manisk anfall? Endret 3. mai 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
Shi Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja, du har nok et manisk anfall eller noe. Du får se hvor det går. Om du vil at det skal gå over, så gjør minst mulig, prøv å ikke bli opphengt i noe (ta gjerne å sykmeld deg fra jobb). Nøkkelordene er vel minst mulig stimuli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå