Gjest member-296438 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Vår Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Flott bilde:) du er flink på hverdagsbildene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg sitter her og spør meg sjøl om du kanskje skulle hatt full dybdeskarphet her for de to i bakgrunnen ser ut til å være spennende fremtoninger. Men når det er sagt så blir det jo spennende med de to uskarpt også. Nei, det spørsmålet får heller stå åpent. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 De to diffuse gutta på tur..synes den lille dybdeskarpheten funka godt jeg ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Herlig absurd med fin symmetri og kreativ dybdeskarphet. Dette likte jeg godt. Fint hvordan motivet er ute av fokus og du på den måten skaper et annet bilde. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Takker for kommentarer:-) Hyggelig at dere likte det. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Pentaxen. Et artig bilde, eller, - et bilde i et bilde, - først ett med blomster, så ett med to menn, og det som skiller dem, er ulik dybdeskarphet ! Dette minner litt om russiske matrjosjka'er, - tredukker som er delbare på midten, med en mindre tredukke inni ! Fotosjka ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Pentaxen. Et artig bilde, eller, - et bilde i et bilde, - først ett med blomster, så ett med to menn, og det som skiller dem, er ulik dybdeskarphet ! Dette minner litt om russiske matrjosjka'er, - tredukker som er delbare på midten, med en mindre tredukke inni ! Fotosjka ? M v h Albert. Takk takk Albert:-) Likte assosiasjonene dine! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Det er vår og de to diffuse herrer ser daut til å nyte vårsolen. Kreativ bruk av skarpt/uskarpt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg