Gå til innhold

Lav vannstand.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et "krafteksemplar" av et bilde. Nydelige farger og lys.

Vakkert var dette.

(ps. Noen linselus har sneket seg med i vannflata. Se fullstørrelse).

Mvh Lisbeth.

Takk for kommentar :-) jammen har det sneket seg inn noen linselus.... Lang lukkertid i svak motvind, fort gjort at det kommer noe, men skulle selvfølgelig ha vært fjernet før det ble lagt ut....... de er nå fjernet på min pc. :-)

Lenke til kommentar

Greit utsnitt og komp i mitt favorittformat.

Lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint samt at beskjæringen oppe skaper dybde.

Roar

Takk for kommentar.

Planen var at jeg så for meg frådende vannmasser igjennom lukene, og at dette kunne fungere fint med lang lukkertid sånn ca i solnedgangen...... Vel, etter å ha kommet med dit, så jeg at frådende vannmasser var det lite av :-)

Lenke til kommentar

Meget bra dette her, skulle kanskje ha ønsket meg litt mer himmel for å få litt mer luft øverst. Ellers så liker jeg det lange formatet du har valgt.

Takk for kommentar. Det er fullt mulig at det skulle ha vært litt mer luft i toppen, men jeg syntes at det ville ødelegge noe av fordelen med dette formatet, så da ble det som det ble :-)

Lenke til kommentar

Hei, Jaeggen.

Fin komposisjon, god skarphet, svært behagelige farger, flott lys og en særegen harmonisk, rolig stemning, - som for øvrig kjennetegner mange av bildene dine ! :)

M v h Albert.

Takk for kommentar!

Trodde det skulle være mere vann i elva, men dengang ei....

Relativt lang lukkertid på dette bildet, for å forsøke å få frem noe reflekser i vannet, da det heller ikke var så stille som jeg trodde det skulle være :-)

Lenke til kommentar

Et supert bilde som etter min mening kvalifiserer til dagens bilde. Nydelige farger, fin beskjæring og en skarphet som passer dette bildet godt.

Mvh Torbjørn

Takk for kommentar :-)

Hyggelig at bildet falt i smak !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...