Jaeggen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Lav vannstand. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Et "krafteksemplar" av et bilde. Nydelige farger og lys. Vakkert var dette. (ps. Noen linselus har sneket seg med i vannflata. Se fullstørrelse). Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Et "krafteksemplar" av et bilde. Nydelige farger og lys. Vakkert var dette. (ps. Noen linselus har sneket seg med i vannflata. Se fullstørrelse). Mvh Lisbeth. Takk for kommentar :-) jammen har det sneket seg inn noen linselus.... Lang lukkertid i svak motvind, fort gjort at det kommer noe, men skulle selvfølgelig ha vært fjernet før det ble lagt ut....... de er nå fjernet på min pc. :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Greit utsnitt og komp i mitt favorittformat. Lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint samt at beskjæringen oppe skaper dybde. Roar Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Greit utsnitt og komp i mitt favorittformat. Lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint samt at beskjæringen oppe skaper dybde. Roar Takk for kommentar. Planen var at jeg så for meg frådende vannmasser igjennom lukene, og at dette kunne fungere fint med lang lukkertid sånn ca i solnedgangen...... Vel, etter å ha kommet med dit, så jeg at frådende vannmasser var det lite av :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Nydelig mørk fargetone i bildet. Ellers et velkomponert bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Meget bra dette her, skulle kanskje ha ønsket meg litt mer himmel for å få litt mer luft øverst. Ellers så liker jeg det lange formatet du har valgt. 1 Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Nydelig mørk fargetone i bildet. Ellers et velkomponert bilde. Vennlig hilsen Ragnar Takk for kommentar ;-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Meget bra dette her, skulle kanskje ha ønsket meg litt mer himmel for å få litt mer luft øverst. Ellers så liker jeg det lange formatet du har valgt. Takk for kommentar. Det er fullt mulig at det skulle ha vært litt mer luft i toppen, men jeg syntes at det ville ødelegge noe av fordelen med dette formatet, så da ble det som det ble :-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Dette var meget vakkert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Dette var meget vakkert! Hilsen Tove Takk for kommentar. Hyggelig at du likte bildet :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Jaeggen. Fin komposisjon, god skarphet, svært behagelige farger, flott lys og en særegen harmonisk, rolig stemning, - som for øvrig kjennetegner mange av bildene dine ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Jaeggen. Fin komposisjon, god skarphet, svært behagelige farger, flott lys og en særegen harmonisk, rolig stemning, - som for øvrig kjennetegner mange av bildene dine ! M v h Albert. Takk for kommentar! Trodde det skulle være mere vann i elva, men dengang ei.... Relativt lang lukkertid på dette bildet, for å forsøke å få frem noe reflekser i vannet, da det heller ikke var så stille som jeg trodde det skulle være :-) Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Et supert bilde som etter min mening kvalifiserer til dagens bilde. Nydelige farger, fin beskjæring og en skarphet som passer dette bildet godt. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Et supert bilde som etter min mening kvalifiserer til dagens bilde. Nydelige farger, fin beskjæring og en skarphet som passer dette bildet godt. Mvh Torbjørn Takk for kommentar :-) Hyggelig at bildet falt i smak ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg