smort1 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Trolltindene! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei, Smort1. Du er virkelig heldig som kan nyte et slikt syn når du har lyst, og været tillater det ! Den som ikke får "fjell-lengsel" av å se et slikt bilde, kan ha gått glipp av mye ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Mektige fjell, vakkert å betrakte, der har du en fordel i forhold til oss på flate sørøstlandet. Skulle bare mangle at du ikke benytter deg av det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei Svein Ja mektige fjell du kan se hjemmefra og jeg kan å se fjell hjemmefra, Andøya og Senjafjellene Flott ner det er forsjellige skyer og lys God helg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Tror jeg ville kutta vekk yankey sveisen til venstre på nederste ramme. Hvorvidt du skulle lyst opp og tilført litt mer kontrast på den mørke delen av bilde får vel heller skrives på smakskonto'n. Mektig natur du har å øse av. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Hei, Smort1. Du er virkelig heldig som kan nyte et slikt syn når du har lyst, og været tillater det ! Den som ikke får "fjell-lengsel" av å se et slikt bilde, kan ha gått glipp av mye ! M v h Albert. Takker, Albert! Mektige fjell, vakkert å betrakte, der har du en fordel i forhold til oss på flate sørøstlandet. Skulle bare mangle at du ikke benytter deg av det. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Hei Svein Ja mektige fjell du kan se hjemmefra og jeg kan å se fjell hjemmefra, Andøya og Senjafjellene Flott ner det er forsjellige skyer og lys God helg ! M v h Leif Takker, og god helg, Leif! Tror jeg ville kutta vekk yankey sveisen til venstre på nederste ramme. Hvorvidt du skulle lyst opp og tilført litt mer kontrast på den mørke delen av bilde får vel heller skrives på smakskonto'n. Mektig natur du har å øse av. Roar Takker, Roar! Alltids noe å tenke på, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg