Gå til innhold

Gtx 760 SLI spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan jo kikke på bruktmarkedet etter kort, det ligger mye der.

 

jeg mener å huske at du kan bruke forskjellige kort, så lenge de har samme kjerne, dvs asus 760 og msi 760 skulle funke fint i sli

 

når det er sagt. 760, selv i sli, vil ikke gi noe spesielt bra ytelse med en 4k skjerm. du trenger et kort med mer minne, minimum 4gb skulle jeg tro.

 

så det kan være lurt å heller spare litt mer og så kjøpe et bedre kort, og heller selge det du har nå.

Lenke til kommentar

Game på en 4k skjerm må være den dårligste idèen når man har elendig skjermkort. Dog noen liker max 20fps...

 

Per dags dato er ikkje ett GTX Titan X godt nok engang for generell 4k gaming, men det er min mening. Spille spill under 60fps er ikkje behagelig, og ødelegger hele spillopplevelsen. Iallefall i spill der noe beveger seg. Sjakk i 4k er sikkert greitt nok :p

Lenke til kommentar

Ja, de skulle ha ventet på dp 1.3, de begrunner jo hvorfor de ikke har 144hz med dette
 

 

3) Why not 4K @ 144Hz?

Current DisplayPort bandwidth limits 4K resolution to 60Hz only, so, for fans of FPS/shooters, beat ‘em ups and competitive RTS (for example), we still recommend the fast-refresh PG278Q, while gamers who play MMOs, RTS, MOBA, 4X, Sims or action/adventure (again, for example) will likely prefer the greater resolution, and still benefit from G-Sync.

Lenke til kommentar

 

 

Jepp, snodig, for ville ha tippet at hz er noe som trekker swiftfolka. 

De skulle ha holdt seg i fabrikken til de kom ut med en 144hz 4k , med egnet kabel. 

Denne da? https://www.komplett.no/monster-platinum-ultra-high-speed-hdmi/817681

 

Hdmi 2.0 støtter kun 4k@60hz

 

Monster-kabler er ratet for å takle mer enn 4K/60Hz :lol: Dessuten har du Cable for Life-garantien som betyr at du får en ny kabel tilsendt om den gamle blir "utdatert."

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/kabler-og-adaptere/MC140748/monster-hdmi-kabel-black-platinum

 

Helt sykt at det blir laget og solgt sånt.

Lenke til kommentar

 

 

Må ikke utstyret i begge ender støtte de kablene da?

Ikke tenk så mye på detaljene  :wee:

 

kan jeg spørre >NORENG hva betyr simpelt hvis det ikke er enkelt? og episk hvis det ikke er kult/tøft? :p

 

Simpelt betyr enkelt, men i en negativ forstand.

Episk er fortellende. Svært mange som sier eller skriver at de har sett en fortellende historie, men hvor mange historier er ikke fortellende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...