AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hvor lange burde de intre kjønnsleppene være før det er "greit" å ta kjønnsleppereduksjon?Er klar over at det sikkert er veldig individuelt og situasjonsavhengig, men hva er din mening?Mine kjønnslepper kan jeg måle til rundt 5-6cm. Når jeg går i bikini eller undertøy ser det ut som en slags mikropenis der nere, og hvis jeg går i f.eks string kommer de av og til på utsiden og gnisser mot buksa. Har veldig lyst å redusere dem, men det er både dyrt og det er fare for infeksjoner osv. I tillegg ser jeg ikke så ofte andre vaginaer og vet ikke hva som er normalt.Noen synspunkter? Anonymous poster hash: 88784...2db Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Denne artikkelen er god Denne også og denne. Gudd løkk Endret 2. mai 2015 av Aiven Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Denne artikkelen er god Kjønnsleppene mine er større enn alle de på det bildet da, så det hjalp ikke noe særlig. Historien var ganske upersonlig og det sto ikke noe spesifikt om størrelse, så den hjalp heller ikke. Sorry ass Anonymous poster hash: 88784...2db Lenke til kommentar
stinesnupp Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 For det første vil jeg si at 5-6cm er normalt og jeg synes ikke du har noe å bekymre deg over. Men om det enten er fysisk vondt, eller det går utover livskvaliteten din er det kanskje noe å tenke på. For jeg har selv nylig tatt indre kjønnslepper og jeg vet hvordan det der er. Det er jo ikke noe jeg vil anbefale begrunn av at jeg synes det er synd at det faktisk har blitt slik, at vi skal rette på ting som dette. Jeg håper du er tøffere enn meg og ikke lar usikkerheten ta over. Men det er bare å sende på meg en melding om du vil prate eller lurer på noe :-) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Go for it hvis det plager deg. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Generelt mener jeg at det burde være rom for variasjon på dette feltet. Jeg tror de fleste menn som har lyst til å ha sex med deg bryr seg lite om hvordan dåsa di ser ut. Og de som gjør det, er kanskje lite å samle på? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Kjønnsleppene mine er større enn alle de på det bildet da, så det hjalp ikke noe særlig.Du finner flere her: http://www.greatwallofvagina.co.uk/great-wall-vagina-panels Anonymous poster hash: 41960...712 Lenke til kommentar
Eva Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hei hei ;-) Jeg har selv slitt i mange år etter en tidligere opperasjon jeg hadde i underlivet. Hadde en svulst på den indre kjønnsleppen så de fjernet omtrent hele leppen bort. Det har lenge vært en plage for meg og bare ha en leppe der nede. Jeg har undersøkt nøye med hvem lege jeg ville bruke, og dro over til den aller beste i verden Dr Gary Alter, verdenskjent som oppfant v-snittet i kjønnsleppe reduksjon. Det kostet meg dyrt 80.000 norske kr. Men gud så flink han har vært. Jeg reduserte den andre leppen og flyttet over slik at jeg fikk symetri og en leppe til på den andre siden pluss pynting/reduksjon av klitoris. De i Norge er ikke like dyktig på dette området her! Så undersøk nøye før du bestemmer deg. Nå var det ingen i Norge som kunne gjøre meg normal nedentill. De ville bare redusere den andre siden og etterlate meg med ingen leppe på den andre. Så fins mye rart der ute. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg