H09I6AN Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei jeg benytter et mobilselskap som tar betaling pr. måned ved bruk av registrert bankkort. De benytter ikke faktura-system for å holde lave priser o.l. Med andre ord så oppgir du kortinfo som du gjør hos Netflix o.l som trekkes en viss dato pr. måned. Det er et veldig greit selskap som jeg ikke har noe å utsette på annet enn at dersom man ikke har nok penger på konto til trekk akkurat den dagen, får man beskjed om at de vil prøve igjen neste dag, og går det ikke da så vil de sperre abonnementet. Jeg har to kontoer/bankkort og det er ikke alltid jeg har overført så altfor mye penger til det kortet som er registrert hos de og det er ikke alltid, som denne gang, at jeg har hatt tilgang til pc eller hatt tid til å fikse det. MEN det som er spørsmålet da er jo om de faktisk har lov til å sperre abonnementet dersom de ikke klarer å belaste kortet akkurat de to dagene? Det er forskuddsbetaling pr måned. Takker for svar. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hvis det står i vilkårene at de stenger abonnementet/kortet om de ikke klarer trekke penger to dager på rad, så kan jeg ikke se noe som sier de IKKE har lov til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå