Gå til innhold

Selskap vil stenge abonnement etter to dager..


Anbefalte innlegg

Hei jeg benytter et mobilselskap som tar betaling pr. måned ved bruk av registrert bankkort.

De benytter ikke faktura-system for å holde lave priser o.l. Med andre ord så oppgir du kortinfo som du gjør hos Netflix o.l som trekkes en viss dato pr. måned. Det er et veldig greit selskap som jeg ikke har noe å utsette på annet enn at dersom man ikke har nok penger på konto til trekk akkurat den dagen, får man beskjed om at de vil prøve igjen neste dag, og går det ikke da så vil de sperre abonnementet. 

 

Jeg har to kontoer/bankkort og det er ikke alltid jeg har overført så altfor mye penger til det kortet som er registrert hos de og det er ikke alltid, som denne gang, at jeg har hatt tilgang til pc eller hatt tid til å fikse det. 

 

MEN det som er spørsmålet da er jo om de faktisk har lov til å sperre abonnementet dersom de ikke klarer å belaste kortet akkurat de to dagene? 

 

Det er forskuddsbetaling pr måned. 

 

 

Takker for svar. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...