Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 .Gjorde United også. ^^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hahaha. Dette var en kjempekamp. 7hundreogettellerannet pasninger, 89% pasningsikkerhet..1 straffe.. og ikke score. Kvalitet! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hahaha. Dette var en kjempekamp. 7hundreogettellerannet pasninger, 89% pasningsikkerhet..1 straffe.. og ikke score. Kvalitet!Mon tro om ikke LvG fant noen av Moyes' gamle notater i skuffen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Får håpe LvG pugger notatene ut sesongen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Hadde jeg fått denne statistikken og blitt bedt om å gjette resultatet hadde jeg ikke hatt rett. Med et såpass flaks-mål til WBA i tillegg så er det helt lovlig å følge seg snytt for seier eller i det minste uavgjort. Endret 2. mai 2015 av uTukt 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) LvG har da aldri skrytt av at vi har hatt mye ballinnehav etter et tap. Endret 2. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) må slutte å glede meg til kamp. lærer aldri, er som å se det norske landslaget dette. Ja det er skikkelig synd på deg, tenk å følge et lag som ligger top 4. Det er tap nesten hver kamp det! Dette var simpelt bare en slik freak kamp som skjer en gang av og til. Endret 2. mai 2015 av Everket Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Herregud så ræva vi var. Alle som parkerer bussen mot oss vinner. Easy tactics. Hoveddommeren var også hinsides ræva, heldigvis var linjedommerene meget gode. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 må slutte å glede meg til kamp. lærer aldri, er som å se det norske landslaget dette. Ja det er skikkelig synd på deg, tenk å følge et lag som ligger top 4. Det er tap nesten hver kamp det! Dette var simpelt bare en slik freak kamp som skjer en gang av og til. har jeg sagt det er synd på meg? nei, så spar deg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Og vi byttet inn El Meow når vi trengte mål... Tydelig at det fortsatt trengs nye spillere i mange posisjoner. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Blir jo ikke mål når vi spiller 70'ish minutter med 2 spisser på midtbanen og dotten som spydspiss. Forbanna latterlig. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Everton og WBA var crap performance. Chelsea var topp performance, men to feil etter hverandre gjorde at vi tapte den kampen. LvG testet ny taktikk i dag, funka dårlig. Nå må vi tilbake til det som fungerte, fortrinnsvis med Carrick på banen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Begynner å bli oppriktig bekymret for den 4. plassen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Begynner å bli oppriktig bekymret for den 4. plassen. Har ikke du vært det hele sesongen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Joda, men nå kommer vi inn i den avgjørende fasen og det ser ikke ut til at vi er up for it. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) edit: feil tråd. Endret 3. mai 2015 av blured Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Er jo bare å parkere bussen mot oss så gir jo det 3 gratis poeng for motstanderen. Enklere blir det ikke, arrogante LvG har ikke noen svar. Pardiola og Hull kommer til å utnytte det som faen, mens Arsenal kommer bare til å kjøre over oss. 4 plassen er kjørt for lenge siden, de som har troen på det er jammen meg bra naive. Endret 3. mai 2015 av Roger Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå