Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Termostat - Hvordan styrer jeg den?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei.

Leier en hybel for tiden, og har et lite problem. Det har seg slik at hele hybelen har varmekabler, og nå som det begynner å bli varmere om dagene så holder den seg litt høyt, og jeg prøver å justere på instillingene uten at jeg får det til. Kanskje noen av dere har erfaring med denne typen termostat? 

Har prøvd å forandre program til L og H, men den vil for en eller annen grunn ikke forandre det når jeg trykker OK.. 

Sånn ser det ihvertfall ut: 

RYHqxDn.jpg

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dette er en TegaTemp NTC-100. Kan sende deg PDF-manualen dersom du ikke finner den ved googling.

Dersom du trykker deg vekk i settings her, kan dette påvirke max temp under gulvet, da denne har både romtermostat og gulvtermostat med temperaturbegrenser for at ikke parkett/laminat skal skades. Vanligvis stiller du romtemp med opp og ned på høyre side, men dersom du har ukeprogrammering, kan det være at dette må endres i alle programmene.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dette er en TegaTemp NTC-100. Kan sende deg PDF-manualen dersom du ikke finner den ved googling.

Dersom du trykker deg vekk i settings her, kan dette påvirke max temp under gulvet, da denne har både romtermostat og gulvtermostat med temperaturbegrenser for at ikke parkett/laminat skal skades. Vanligvis stiller du romtemp med opp og ned på høyre side, men dersom du har ukeprogrammering, kan det være at dette må endres i alle programmene.

Har nettopp nullstilt innstillingene, så må da programmere det på nytt, helt greit egentlig. Jeg og utleieren trodde faktisk termostaten var ødelagt, så det er flott å se at den faktisk ikke var det! 

Ser nå at den gikk tilbake til det var i stad. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...