Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Hei. Leier en hybel for tiden, og har et lite problem. Det har seg slik at hele hybelen har varmekabler, og nå som det begynner å bli varmere om dagene så holder den seg litt høyt, og jeg prøver å justere på instillingene uten at jeg får det til. Kanskje noen av dere har erfaring med denne typen termostat? Har prøvd å forandre program til L og H, men den vil for en eller annen grunn ikke forandre det når jeg trykker OK.. Sånn ser det ihvertfall ut: Endret 2. mai 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Dette er en TegaTemp NTC-100. Kan sende deg PDF-manualen dersom du ikke finner den ved googling. Dersom du trykker deg vekk i settings her, kan dette påvirke max temp under gulvet, da denne har både romtermostat og gulvtermostat med temperaturbegrenser for at ikke parkett/laminat skal skades. Vanligvis stiller du romtemp med opp og ned på høyre side, men dersom du har ukeprogrammering, kan det være at dette må endres i alle programmene. Endret 2. mai 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Dette er en TegaTemp NTC-100. Kan sende deg PDF-manualen dersom du ikke finner den ved googling. Dersom du trykker deg vekk i settings her, kan dette påvirke max temp under gulvet, da denne har både romtermostat og gulvtermostat med temperaturbegrenser for at ikke parkett/laminat skal skades. Vanligvis stiller du romtemp med opp og ned på høyre side, men dersom du har ukeprogrammering, kan det være at dette må endres i alle programmene. Har nettopp nullstilt innstillingene, så må da programmere det på nytt, helt greit egentlig. Jeg og utleieren trodde faktisk termostaten var ødelagt, så det er flott å se at den faktisk ikke var det! Ser nå at den gikk tilbake til det var i stad. Endret 2. mai 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå