Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Blå krukke ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Kjempefin blå vase og særdeles behagelig bakgrunn. Kanskje fra Blaafargeværket ? Trodde bildet fra i går var tatt mot blå himmel med anstrøk av hvite skyer, men her har vi altså forklaringen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Kjempefin blå vase og særdeles behagelig bakgrunn. Kanskje fra Blaafargeværket ? Trodde bildet fra i går var tatt mot blå himmel med anstrøk av hvite skyer, men her har vi altså forklaringen. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Den blå krukken er en gave kona mi fikk av en venninne for mange år siden, og bildet er tatt ut gjennom et av stuevinduene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Vakkert i all sin enkelhet:-) Flott blåfarge i en veldig fin form på krukken. PS Gårdagens bilde fra deg gikk meg hus forbi, men det jeg ville si var noe av det samme som her, vakkert i all sin enkelhet og kreativt:-) Flotte bidrag dette Albert:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Vakkert i all sin enkelhet:-) Flott blåfarge i en veldig fin form på krukken. PS Gårdagens bilde fra deg gikk meg hus forbi, men det jeg ville si var noe av det samme som her, vakkert i all sin enkelhet og kreativt:-) Flotte bidrag dette Albert:-) Hei, Pentaxen. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg er på en måte på vei ut av "skapet" / "fuglekassa" / "sfæren" der all fotografering handler om fugler, og jeg føler meg litt på "bar bakke" når jeg nå skal forsøke å skape / lete opp andre typer motiver. Men, - "Det er bare en overgang", som reven sa da den ble flådd" M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hello Albert A simple nice blue pot Have a nice suterday evening Best regards Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Det var en uventet løsning på mysteriet. Du hadde croppet en i utgangspunktet pen vase. Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Meget fint og severdig i all sin enkelhet. Hyggelig at du har utvidet repertoaret med andre kategorier Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Hello Albert A simple nice blue pot Have a nice suterday evening Best regards Leif Hej, Leif. Stort tack för trevlig kommentar ! Ha en trevlig helg, Leif, och kom i håg att ta med din kamera Med vänliga hälsningar Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Det var en uventet løsning på mysteriet. Du hadde croppet en i utgangspunktet pen vase. Mvh Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, nå skal jeg prøve å finne ut om jeg klarer å fotografere noe annet enn fugler m v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Det var en uventet løsning på mysteriet. Du hadde croppet en i utgangspunktet pen vase. Mvh Alec Hei, Alec.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, nå skal jeg prøve å finne ut om jeg klarer å fotografere noe annet enn fugler m v h Albert. Det neste blir vel noe slikt som en flyvefisk i bolle:-) God helg Albert! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Meget fint og severdig i all sin enkelhet. Hyggelig at du har utvidet repertoaret med andre kategorier Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det er nok på tide å finne andre typer fotomotiv, og det skal bli spennende å se hva som finnes utenfor "fuglesfæren" M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Det var en uventet løsning på mysteriet. Du hadde croppet en i utgangspunktet pen vase. Mvh Alec Hei, Alec.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, nå skal jeg prøve å finne ut om jeg klarer å fotografere noe annet enn fugler m v h Albert. Det neste blir vel noe slikt som en flyvefisk i bolle:-)God helg Albert! Hei, Pentaxen eller Alec. Det er visst blitt litt "krøll" i systemet, for jeg får opp Pentaxens header / avatar, men Alecs kommentar !! "Flyvefisk i bolle", - kjempebra kommentar, - slik humor burde vært premiert. "Dagens kommentar", Mikael T. ? Riktig god helg M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Enkelt og flott Albert!! Det enkle er foftest det beste!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Enkelt og flott Albert!! Det enkle er foftest det beste!! Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Tusen takk for hyggelig kommentar, Tove ! Helt enig, - "Less is more" som Miles Davis sa, - muligens så sent i karrieren at han på grunn av betydelige helseproblemer orket mindre enn før M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Vakkert i all sin enkelhet:-) Flott blåfarge i en veldig fin form på krukken. PS Gårdagens bilde fra deg gikk meg hus forbi, men det jeg ville si var noe av det samme som her, vakkert i all sin enkelhet og kreativt:-)var om vasen Flotte bidrag dette Albert:-) Hei, Pentaxen.Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg er på en måte på vei ut av "skapet" / "fuglekassa" / "sfæren" der all fotografering handler om fugler, og jeg føler meg litt på "bar bakke" når jeg nå skal forsøke å skape / lete opp andre typer motiver. Men, - "Det er bare en overgang", som reven sa da den ble flådd" M v h Albert. Hei Albert. Det jeg lurte på var om vasen er anskaffet/kommer fra Blaafarveverket i Modum kommune. Spennende at du beveger deg inn i nytt fotolandskap. Jeg varierer som du sikkert har observert mellom flere kategorier med faren for å falle mellom to stoler, det får nå så være. Det er nå min stil. Lykke til videre med både fuglebilder og annet du får lyst til å forevige på billedbrikken. Det skal bli spennende å følge med. Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Vakkert i all sin enkelhet:-) Flott blåfarge i en veldig fin form på krukken. PS Gårdagens bilde fra deg gikk meg hus forbi, men det jeg ville si var noe av det samme som her, vakkert i all sin enkelhet og kreativt:-)var om vasen Flotte bidrag dette Albert:-) Hei, Pentaxen.Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg er på en måte på vei ut av "skapet" / "fuglekassa" / "sfæren" der all fotografering handler om fugler, og jeg føler meg litt på "bar bakke" når jeg nå skal forsøke å skape / lete opp andre typer motiver. Men, - "Det er bare en overgang", som reven sa da den ble flådd" M v h Albert. Hei Albert. Det jeg lurte på var om vasen er anskaffet/kommer fra Blaafarveverket i Modum kommune. Spennende at du beveger deg inn i nytt fotolandskap. Jeg varierer som du sikkert har observert mellom flere kategorier med faren for å falle mellom to stoler, det får nå så være. Det er nå min stil. Lykke til videre med både fuglebilder og annet du får lyst til å forevige på billedbrikken. Det skal bli spennende å følge med.Skj Hei igjen, Ragnar. Takk for nok en hyggelig tilbakemelding ! Jeg har undersøkt krukken, og den har ingen merkelapp, innbrenning el. lign. Omkretsen er for øvrig 40 cm, og diameteren omtrent 15,28 cm. Som nevnt i følgeteksten var dette en gave kona mi fikk av en venninne for mange år siden, og hun kan ikke huske om det ble nevnt hvor gaven ble kjøpt. Hun skal forsøke å sjekke det opp, og når det er gjort, skal jeg gi deg tilbakemelding. Ha en riktig god helg, Ragnar M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hello Albert A simple nice blue pot Have a nice suterday evening Best regards Leif Hej, Leif. Stort tack för trevlig kommentar ! Ha en trevlig helg, Leif, och kom i håg att ta med din kamera Med vänliga hälsningar Albert. Hej igen Albert Jag har alltid kameran med mig också på jobb, då det är fin natur eftervägen hem Önskar dig också en trevlig helg Med vänliga hälsningar Leif Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Stram geometri fra deg, som en matematisk formel. Stilig fra deg, Albert! -bjarte. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Når vi får forklaringen og dokumentasjonen i dag så blir jo gårsdagens intet mindre enn genial. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg