Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei, TCL Photography. To flotte bilder, med behagelige farger, særdeles fint lys og perfekt bakgrunn ! Jeg prøver å få til noe lignende selv, men resultatene så langt er ikke i nærheten av hva du får til, Tove M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hello Tove Nice picture wich symbolize the spring Have a nice weekend ! Best regards Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Mine "gode" kommentarer faller stadig bort, så jeg forsøker igjen. To fine blomsterbilder hvor V1 er min favoritt. Behagelig bokeh. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Hjertelig takk Albert, Leif og Ragnar!! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Valget faller på V2 der jeg kunne tenkt meg litt mer luft nede for å få et rent nedre høyre hjørne. I V1 ville jeg kutta vekk den øverste uskarpe gruppa for da ville du fått et mer spennende format også. Når det gjelder det som er i fokus på begge versjoner så stemmer jo absolutt alt. At jeg foretrekker tele og litt avstand for å få alt skarp så er vel det en vurderingssak. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg