Gå til innhold

Tesla coil!

Anbefalte innlegg

jeg hadde en liten teslacoil i en glasskuppel før, hvis jeg finner den og får den til å virke skal jeg definitivt mekke casemod, det var en sinnsykt god ide av deg som foreslo det.

til deg som nevnte det med teslacoil inne i pc'm:

jeg HAR faktisk en slik, men det er ikke en teslacoil. det er noe av det samme, men det er ikke elektrisistetm som flyr rundt inne i glasskula. jeg kjøpte meg en slik liten kule på oslo tekniske museum. den er ikke så stor, kanskje 10 cm i diameter. den ser ******* kul ut. har bilder, og kan godt legge ved, men ikke nå for nå er jeg på skolen. skal poste et bilde av min modding her når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://home.no.net/thha2701/IMG_0041.jpg

her er min modding, ikke så værst hva? det neste skal være vannkjøling med UV reaktiv væske...hvis jeg får tak i

EDIT: bilde blei litt stort. det er 30 cm UV katoder på bildet. tesla-kula kan stilles så den går etter lyd. denne kula anbefales ikke til folk med lite strøm, for den trekker 1 Amp. jeg må ha den av når jeg starter maskinen, ellers finner ikke maskinen diskene mine. jeg har 400w PS. bildet sees bedreHER

post gjerne forandringer som jeg kan gjøre i kassa.

Endret av Hondaen
Lenke til kommentar
stikk på Oslo Teknisk Museum og kjøp deg en slik og lag deg en hjemmesnekra kobling fra rød og svart leding på molex og inn i kula's 12v DC INPUT. er ikke vanskeligere. (ok, så kosta kula 700,- eller noe da, men det er 4 år siden nå så kanskje den har sunket litt)

hehe.. no offence.. har faktisk ikke sett på pc'n din heller.. :no:

var mer fasinert av tesla coilen jeg skjønner du.. :wow::thumbs::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...