Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 _MG 1087 og _MG 1091 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Her har du "dratt på" skikkelig i grovhetsgrad ser jeg. I forhold til det røffe vulkanlandskapet på Lanzarote så passer jo det bra. Totalt sett blir det en egen stil over dette. De to bildene kunne sikkert vært sendt inn hver for seg, heller kanskje mest til V2 denne gangen. Kommer til å legge inn et eller to landskapsbilder fra naboøya Fuerteventura, men de er nok mer glattpolerte enn dine bidrag denne gang. Godt at noen tenker litt annerledes enn meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Spennende motiv med passende etterbehandling i Roarsk stil! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei, Roar. To veldig fine bilder, synes jeg ! Den grove kornstrukturen gir V1 et preg som om det skulle ha vært malt med akvarellfarger, og V2 kan minne om bilder Fridtjof Nansen tok på sine ekspedisjoner i 1880-årene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg liker komposisjonen i v1best , og også de saftige fargene og den dramatiske himmelen i bakgrunnen. Kan bare forestille meg jeepturen nedover veien i landskapet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg