LureLars Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei , jeg er en gutt på 14 år som er på utkikk etter en ungdomsbåt Jeg har sett litt på Morgan 350, Hasle summer fun og GH 11. Jeg tror motoren jeg kommer til å ha på er en helt ny Suzuki df20A ( 20hk ) Jeg har noen spørsmål: - Hvem av båtene er kjekkest å kjøre og har best sjøegenskaper? - Hvor fort går de båtene jeg nevnte med en Suzuki df20A 2015 modell? - Hvem av båtene tåler mest bølger og sjø? - Hvem av båtene går lettest opp i plan? Takk på forhånd Lenke til kommentar
LureLars Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette ? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Prøvd å google litt? Blant annet en test fra VG http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/baat/goey-paa-vannet/a/105129/ Lenke til kommentar
vg96 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hvor mye penger har du til rådighet? Jeg har selv hatt 3 småbåter opp gjennom tiden, og er det noe jeg lenge angret på var det at jeg ikke kjøpte Ibiza junior. Var misunnelig når jeg møtte de i havna. Gh11 er jo kjent for å være en veldig god båt, en kamerat hadde en slik og den var fin å kjøre den. Summerfun har jeg aldri vært fan av, men de er dog gode å kjøre og har veldig fine seter. Skal du ha noe som planer fort så ser du etter båtene du sitter lengst framme i og har minst vekt bak i. Ingenting er bedre enn første båt, kos deg! Lenke til kommentar
Sonray Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hei, har opp gjennom tiden hatt et par småbåter selv. Har endt opp med en Seacraft 350 hele 2 ganger. Denne båten takler sjøen meget bra, og er en stødig ungdomsbåt. Selv hadde jeg den både med 9,9hk(trimmet) og 25hk(trimmet), ut ifra min erfaring vil jeg si at den gikk best med 25 hester`n, men den kom også lett i plan med 9,9hk. Du får ha lykke til med valg av båt, hvis du ikke allerede har kjøpt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå