Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal starte en ny nettside, og har tenkt til å bruke worpress. Jeg har bare et lite problem. Jeg ønsker å endre temaet jeg har valgt, men det lar seg ikke gjøre. Jeg vet at det finnes diverse filer til temaet under "redigering", men der finner jeg ikke det jeg skal endre.

Det har seg nemlig slik at jeg har en nettside hvor det skal publiseres ulike poster. Det jeg ønsker er at den første posten har en viss størrelse, mens de resterende har en annen størrelse. Jeg kan vise dere:

Bilde 1 viser hvordan nettsiden er nå.

Bilde 2 viser hvordan jeg får endret det når jeg inspiserer elementet. 

Problemet er at sidekilden eller det inspiserte elementet ikke kan endres inne på wordpress.

Bilde 3 viser alle filene som ligger på wordpress, og ingen av de filene gjør at jeg kan endre størrelsene på de forskjellige postene. 

Kan noen hjelpe?

post-224955-0-54048200-1430550452_thumb.png

post-224955-0-54961300-1430550465_thumb.png

post-224955-0-61058400-1430550483_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du gjort noen endringer i "Inspiser element" bortsett fra CSS? I såfall trenger du kun å åpne filen style.css i wp-content/themes/dintemplate. Skal du gjøre endringer på blogginnlegg er det single.php som skal endres. Skal du endre headeren er det header.php som skal endres, bunn -> footer.php.

Lenke til kommentar

Har du gjort noen endringer i "Inspiser element" bortsett fra CSS? I såfall trenger du kun å åpne filen style.css i wp-content/themes/dintemplate. Skal du gjøre endringer på blogginnlegg er det single.php som skal endres. Skal du endre headeren er det header.php som skal endres, bunn -> footer.php.

Ja, det forstår jeg. Men det er ikke samme kode i style.css , som det er når jeg inspiserer elementet. Det er ingenting som heter #post5 i style.css , så forstår ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...