Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte den ikke. Grunn;

- Teksten på knappene er for stor.

- Det ser ikke ut som knappene "hører til" det som er bak. At de bare er plassert oppå på en måte.

- Stroken rundt den store "bobla" har jaggede kanter, det samme gjelder forsåvidt også knappene.

- Hadde blitt en veldig kjedelig webside. :yes:

Lenke til kommentar
Ok.. Men har egentlig aldri skjønt åssen man Anti Aliserer bilder.. Prøvd og spørre mange på #photoshop , men ingen gidder og svare..

For å være ærlig så har jeg ikke helt skjønt det jeg heller, kommer på en måte automatisk hos meg. Men du kommer langt med blur tool. Det hjelper som regel.

Lenke til kommentar

Exemplo dè lá exelencío, Arve.. :)

Ser også ut som "ringen" er litt ugjevn.. Ellers, som andre har sagt, kanskje litt vel sterke farger.. Utenom det, er den flott.. ;) Men det spørs jo seffers hva den skal brukes til - og om det er en webside, burde den stå i stil med resten av siden.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke store menyer som tar mye oppmerksomhet. Det beste er ALLTID en enkel, plassbesparende meny kodet i HTML eller laget i Flash. :)

Tja...det er vel ikke akkurat noe fasit svar på hvordan en meny "alltid" skal være. Kommer an på hva du liker, jeg liker enkle og pene sider, men jeg liker også sider med tung grafikk der meny, tabeller, og annet er skikkelig detaljerte og "heavy".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...