AndersK_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, men siden det er så mange photoshop 'nerds' her så tenkte jeg at jeg kunne legge det ut for og se hva dere synes / hva kan gjøres bedre neste gang.. Hadde ikke noe og gjøre i stad.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg synes ikke den var så veldig pen, den var så..hm, "boblete". Ble litt for mye bevel emboss på en måte. Du burdte også bruke antialiasing, slik at du slipper de pixelerte/hakkete strekene på knappene. Men den er absolutt en start! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Njaaa.. litt skarpe farger og litt.. overdrevet mengde "effekter" på en gang lissom Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg likte egentlig ingenting på den menyen, så mitt eneste råd er å starte helt på nytt (Dette betyr ikke at menyen er dårlig, men at min smak er annerledes. Vil helst unngå bruk pga. ærlighet.) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Likte den ikke. Grunn; - Teksten på knappene er for stor. - Det ser ikke ut som knappene "hører til" det som er bak. At de bare er plassert oppå på en måte. - Stroken rundt den store "bobla" har jaggede kanter, det samme gjelder forsåvidt også knappene. - Hadde blitt en veldig kjedelig webside. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Ok.. Men har egentlig aldri skjønt åssen man Anti Aliserer bilder.. Prøvd og spørre mange på #photoshop , men ingen gidder og svare.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ok.. Men har egentlig aldri skjønt åssen man Anti Aliserer bilder.. Prøvd og spørre mange på #photoshop , men ingen gidder og svare.. For å være ærlig så har jeg ikke helt skjønt det jeg heller, kommer på en måte automatisk hos meg. Men du kommer langt med blur tool. Det hjelper som regel. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sett på chrisp eller hva det heter på skrifta, så blir den antialiasert. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 la ut et bilde for ei tid tilbake, dimiles (eller en anna...) som lurte på det med antialiasing, så eg mekka et lite eksempel. Take a look http://home.tiscali.no/ompatut/aa.jpg ellers er blur tool å anbefale, eller rett og slett legge til/fjerne pixel for pixel til det blir "riktig". (kun på små ting riktignok..) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Exemplo dè lá exelencío, Arve.. Ser også ut som "ringen" er litt ugjevn.. Ellers, som andre har sagt, kanskje litt vel sterke farger.. Utenom det, er den flott.. Men det spørs jo seffers hva den skal brukes til - og om det er en webside, burde den stå i stil med resten av siden. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 vanskelig å si noe som helst uten å se menyen i tiltenkt kontekst på en www-side. lag en blå "boblete" html side og la menyen sprette rundt omkring på den, så kanskje Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg liker ikke store menyer som tar mye oppmerksomhet. Det beste er ALLTID en enkel, plassbesparende meny kodet i HTML eller laget i Flash. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 følg med bedre.. sa "vet ikke hva jeg skal bruke den til" elns.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 følg med bedre.. sa "vet ikke hva jeg skal bruke den til" elns.. Nei, men en webside er vel nokså naturlig...? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg liker ikke store menyer som tar mye oppmerksomhet. Det beste er ALLTID en enkel, plassbesparende meny kodet i HTML eller laget i Flash. Tja...det er vel ikke akkurat noe fasit svar på hvordan en meny "alltid" skal være. Kommer an på hva du liker, jeg liker enkle og pene sider, men jeg liker også sider med tung grafikk der meny, tabeller, og annet er skikkelig detaljerte og "heavy". Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 men jeg liker også sider med tung grafikk der meny, tabeller, og annet er skikkelig detaljerte og "heavy". Jeg også, men da skal det være genialt gjennomført! Ellers er en enkel stilfull meny å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå