Gjest member-296438 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Der var oppfølgeren ja:-) Skikkelig fargefest dette. Stilig med de to uklare i forgrunnen, som er enda mer uklare i speilingingen. Fint plassert i flata, der de er på vei inn i bildet, med god fart. Linjer i bøtter og spann er det også. Ble stilig med kidsa i bakgrunnen, og da særlig med han i rød jakke. Fanger blikket. Tøft dette, Henning! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Virkelig oppfinnsomt og stilig ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Dagens bilde: Stilig, fargerikt og meget innholdsrikt bilde. Her er det mange elementer som kjemper om oppmerksomheten, men alle er godt plassert i bildeflaten og ordnet i en fin komposisjon. Meget bra bruk av lukkertid som skaper spenning i bildet og gir fin kontrast mellom folkene som står stille og de som beveger seg. Her er det så mye bra innhold at bildet kunne vært delt opp i 2-3 forskjellige utsnitt og alle hadde vært veldig bra, men det fungerer også utmerket slik presentert. Endret 2. mai 2015 av MikaelTj 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Gratulerer med dagens, hsp ! Bildet var supert! Velfortjent... Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Gratulerer med Dagens (Fargebilde:-)! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei, hsp. Gratulerer så mye med "Dagens bilde " ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei og gratulerer med dagens ! Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Tusen takk alle sammen! Henning Lenke til kommentar
deleted Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Litt av et fyrverkeri! Noen virkelige gode farger og linjer du har fått samlet her. Tøft med bølgene/feltene rundt gruppen med gutter til høyre, og at noen av fargene (feks rød) har samme retning som de to skikkelsene. Grattis med dagens 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Gratulerer med dagens bilde !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Litt av et fyrverkeri! Noen virkelige gode farger og linjer du har fått samlet her. Tøft med bølgene/feltene rundt gruppen med gutter til høyre, og at noen av fargene (feks rød) har samme retning som de to skikkelsene. Grattis med dagens Gratulerer med dagens bilde !!! Mvh Alec Tusen takk! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Kult.Jeg visste at dette var ditt foto straks jeg så det. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Kult.Jeg visste at dette var ditt foto straks jeg så det. Takk! Artig at du klarte å kjenne igjen meg på dette, da det som regel er svart-hvitt det går i, mens her er det jo en del farger... Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg