Gå til innhold

Ny programvare så man kan få norske menyer?

Anbefalte innlegg

Heisann,

For en måned siden var jeg en tur på filippinene hvor jeg kjøpte meg en Nokia 7250i for en rimelig penge. Det som er "greia" er at den ikke har mulighet for norsk meny eller ordbok.

Det jeg da lurer på er om dere vet om en eller annen måte å få oppgradert/byttet ut softwaren i denne mobilen så jeg kan få norsk på den? Er det noen firmaer som gjør dette eller hvordan ligger det ann?

Holder forresten til i Akershus-området..

Takker for eventuelle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehey...jeg er halvt filippinsk.. ;) Burde nesten ha prøvd å få fiksa mobilen mens jeg var der borte, de hadde jo mobilverksteder på hvert eneste gatehjørne. De behandler jo telefonene sine som om den var en klassisk porsche eller no..

Over til topic..

Har du noen aning om hvor mye det kan koste sånn ca på "mobilfiksern"?

Lenke til kommentar

halvt filippinsk jeg også.men like greit å si at jeg er det.hehe og tror ikke de hadde hatt mulighet til å bytte språk på din der nede. De fleste butikkene der nede er butikker som låser opp tlf for operatør lås og slikt.

Tror det kan koste et par hundre kroner for å gjøre det. Er ikke sikker.

Lenke til kommentar

det er det jeg gjør med s55`en min. har aldri vært plaget med det. men vet jo at nokia er av noe annen kvalitet så det kan godt hende at det går til skogen da. men spm er: "lar det seg gjøre"? legger nokia ut fw på nettet, eller er de noen kjipe f*ner som tar seg betalt for det? og eventuell link.

Lenke til kommentar

Bare så dere vet det..

Jeg sendte mail til mobilfiksern for å høre hvordan mulighetene for å få fikset mobilen. Fikk til svar at det ikke ville være noe problem, og det kom på kroner 375,-

Igår ble forresten ledningene til handsfree'en min gnagd over av mus, så hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe ny handsfree i tillegg til denne "oppgraderingen" så har jeg spart rundt 20 kroner på å kjøpe mobilen på Filippinene framfor i Norge. :shrug:

Lenke til kommentar
Bare så dere vet det..

Jeg sendte mail til mobilfiksern for å høre hvordan mulighetene for å få fikset mobilen. Fikk til svar at det ikke ville være noe problem, og det kom på kroner 375,-

Igår ble forresten ledningene til handsfree'en min gnagd over av mus, så hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe ny handsfree i tillegg til denne "oppgraderingen" så har jeg spart rundt 20 kroner på å kjøpe mobilen på Filippinene framfor i Norge. :shrug:

hva kosta mobilen der da?

Lenke til kommentar
Bare så dere vet det..

hva kosta mobilen der da?

Ca 29000,- "pesos" uten noen form for binding. Det ble i overkant av 2700 kroner tror jeg. Koster den ikke rundt 3500 i Norge uten binding da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...