Xticy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hvor mye det koster å kjøpe SWG? og hvor høy måneds prisen er? Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hvor mye det koster å kjøpe SWG? og hvor høy måneds prisen er? De selger spillet billigst på www.cdon.com (ca 400,-) Du finner mer informasjon om månedspris o.l på http://starwarsgalaxies.station.sony.com/ Hvis du binder deg for 12mnd ligger månedsprisen på ca 85,- Gleder meg til å starte med spillet, skal bestille det fra cdon, de får det inn 11/11 Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 tror jeg kansje skal begynne å spille swg jeg å - må teste det Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 noen som har lyst å kjøpe det av meg? har hatt det eit par måneder no, spillt veldig lite grunna dårlig tid... vet ikke helt hva spillet er verdt... Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 noen som har lyst å kjøpe det av meg? har hatt det eit par måneder no, spillt veldig lite grunna dårlig tid... vet ikke helt hva spillet er verdt... Hvor mye selger du det for ? Følger alt med av manualer,originaleske ? Har du brukt opp den gratis mnd som følger med ? Koster ca 400,- på www.cdon.com Er kanskje intressert i det Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 hmm klarer ikke helt bestemme meg, er jo et syyykt bra spill. Men det tar jo så jææævli med fritid jeg gir beskjed om eg finner ut at jeg skal selge det i løpet av helga.. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 hmm klarer ikke helt bestemme meg, er jo et syyykt bra spill. Men det tar jo så jææævli med fritid jeg gir beskjed om eg finner ut at jeg skal selge det i løpet av helga.. Greit, har bestilt det fra cdon men de får det ikke inn før 11.11! Så svar innen mandag Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) fant UK versjonen av spillet på play.com og de skulle ha 24 pund for den. + gratis frakt. ca 312 kr Var ikke det veldig billig? Og hva blir forsjell vis eg bestiller den på cdon eller play? på norsk og uk ver? Edit:feil pris Endret 11. november 2003 av Heimdal Lenke til kommentar
plex- Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Om dere får der SWG bør dere komme dere inn på Eclipse. Sjekk ut www.swg-norway.com - vi begynner å bli en god del norske der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå