svennand Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 først og fremst så lurer jeg på hva slags lakk jeg bør bruke for å farge fronten på kabinettet svart (tidligere lilla). fronter er i plast og jeg lurer derfor på vil resultatet bli fint? kabinett: Image & shapetek 915BP (http://www.microplex.no/produkter/kabinetter/server/915bp/index.shtml) skal også farge innvendig i kabinettet sølv metallic eller blått metallic. dette på grunn av at jeg skal ha plexiglass og neonlys inni (blått neonlys) og vil prøve å reflektere så mest mulig blir lyst opp. er dette noen vits i? er en 15" neonlampe bra nok til å lyse opp et plexivindu på ca 30x30? eller vil det bli svakt oppi toppen (lyset skal stå i underkanten av vinduet). så mitt final question. hva er best av powerbolt og liquid neon? virker som ingen av dem lyser noe særlig bra opp. erfaring anyone ? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Inn kan du jo lime fast glassbiter her og der etter hvor du har plass, kanskje kult om du har sølvmetallic resten inni der? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 hva med speil på de områdene du ikke ser? (mener baksida av kabinettplata som er delvis uthulla). skulle reflektere litt lys, ikke sant? Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Jeg har god erfaring med vanlig spray-maling kjøpt på Biltema. Det fungerer bra uten primer eller annet forarbeid. Husk bare å vask av flaten som skal males med sprit, eller noe annet som løser opp fett før du maler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå