andesam Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Alle dere som har domene...kjøper dere det? eller er det noen steder man kan få det gratis? vet det går ann å fa gratis .tk domene, men er det mulig å fa gratis .com domene? *grin* se på denne råe siden : www.andreaslien.tk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har selv to domener gjennom ServeTheWorld. Et .com og et .org. Har aldri hørt om noen som deler ut com, net, org osv. domener, og tviler sterkt på at noen gjør det. SUB-domener derimot, kan tilogmed jeg dele ut om jeg føler meg snill nok til det. Dette er det mange som gjør vet jeg. På mine domener kan jeg sette opp så mange jeg vil. Grunnen til at .tk domene er gratis er at han (!) som driver med det, har rettigheten til .tk fra øya Taiku og der har omtrent 99% av befolkningen sikkert ikke engang sett en pc, og har langt i fra behov for et domene. Webhotell + domene har blitt veldig billig etterhvert, og du kan få dette for under 30 kr mnd. Finnes sikkert enda billigere løsninger. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Grunnen til at .tk domene er gratis er at han (!) som driver med det, har rettigheten til .tk fra øya Taiku og der har omtrent 99% av befolkningen sikkert ikke engang sett en pc, og har langt i fra behov for et domene. Er det ikke Tokelau da? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 for noen år siden var det et par firmaer som delte ut gratis .com, .net og .org domener, men disse firmaene har sluttet med det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Grunnen til at .tk domene er gratis er at han (!) som driver med det, har rettigheten til .tk fra øya Taiku og der har omtrent 99% av befolkningen sikkert ikke engang sett en pc, og har langt i fra behov for et domene. Er det ikke Tokelau da? Stemmer. My bad. Lenke til kommentar
Stajlme Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dollarkursen er jo rimelig lav nå, så du får et .com/.org/.net mm. domener til ca. $10 på www.registerfly.com, noe som vil si ca. 80 NOK om jeg ikke tar så altfor mye feil. Med i prisen får du også administrasjons panel til styring av web forwarding og DNS administrering. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Namezero delte ut gratis .com domener mot bannere på siden. Nå har de sluttet med det. Billigst domene får du hos www.godaddy.com Fra 7.95$ Uslåelig! Kristoffer Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Namezero delte ut gratis .com domener mot bannere på siden. Nå har de sluttet med det. Billigst domene får du hos www.godaddy.com Fra 7.95$ Uslåelig! Kristoffer Nope, ev1Servers er billigere! $5.41! swanky Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 www.andreaslien.tk var jo drittøff. Best page ever! Jeg bruker bare .tk jeg. Gidder ikke kjøpe domener. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 jeg hadde www.flyvendekuer.com gratis en gang i tida. Det var et selskap som holdt på med det, man fikk selvfølgelig en eller annen form for popup på sida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Starthotel.dk er vanvittig billig. 7 kr md for domene og webhotell. Man må selvsagt kjøpe domenet for litt mer, men det koster heller ikke mye. Ca. 250 for første året (alt sammen). Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det som er dårlig med mange av disse veldig billige webhostene er kontrollpanelet. b-one og starthost har elendige kontrolpanel. Bruk noen som har cPanel kontrollpanel. En av dem er xmac.no som jeg bruker til alle mine kunder jeg lager websider for. Stabilt, rimelig og det beste kontrollpanelet ever. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Starthotel.dk er vanvittig billig. 7 kr md for domene og webhotell. Man må selvsagt kjøpe domenet for litt mer, men det koster heller ikke mye. Ca. 250 for første året (alt sammen). Noen som har dette og kan bevise at dette funker og fin fart og alt det der? Lenke til kommentar
dms Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Etter noen diskjusjoner på norskwebforum.no er jeg temmelig overbevist over at de danske, billige webhostene (bl.a. cliche.dk og starthotel.dk) ikke er noe å satse på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå