Moparviking Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Er helt fersk på nettbrett og har kjøpt en brukt Samsung Galaxy Tab 8,9 LTE 16 FB Wifi og 3G/4G og lurer på om dette er bra brett.Noen her som har erfaringer! Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Hvor mye betalte du for det? Det er et relativt gammelt brett. Det fikk god kritikk da aMobil testet det i 2012 : http://www.tek.no/artikler/samsung-galaxy-tab-8-9-lte/110988 Lenke til kommentar
Moparviking Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Hei,takk for svar!Så at dette brettet var noen år,men tenkte det var en bra begynnelse og ikke ville koste for mye,men ga kr 700 for det.Har ikke fått det enda,men slenger ut en føler.Så testen av det og det så positivt ut.Da jeg bruker pc til dokumenter jeg skriver og tegner i forbinnelse med restaurering av veteranbiler kan en vell gjøre ganske mye på et android brett.Blir sengeliggende pga operasjon og da kan dette være et godt og lett alternativ til tidtrøyte! Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 700 kr var da ikke verst pris. Jeg har hatt dette selv og syntes det var litt treigt, men så ga vel jeg 2.500 kr for det, så jeg hadde vel større grunn til å forvente litt mer. Det er veldig ålreit til å se film eller slikt på vei til jobb og slikt. Jeg hadde det ikke så lenge, men det har kanskje fått Android 4 nå? Det hadde Android 3 da jeg hadde et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå