petterg Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg oppgraderte min galaxy S2 til android 5.0.2 (uoffisiell for denne telefonen). Nå sliter jeg med at enkelte mapper på telefonen er skjult fra pc. De er der ved filbrowsing lokalt på telefonen, men er borte når jeg prøver å finne dem på pc'n. Foreløpig har jeg ikke funnet noe mønster i hvilke mapper som blir skjult og hvilke som vises. Alle som lå der før oppgraderingen er fortsatt synlige begge steder. Problemet gjelder altså kun mapper som er opprettet etter oppgraderingen, og mapper som er opprettet med parameteren "skip media scan". Men selv om valget "skip media scan" fjernes, blir de fortsatt ikke synlige. Jeg har testet på flere pc'r og det er konsekvent hvilke som er skjult. Windows er satt til å vise skjulte filer. Noen forslag til hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Står Android telefonen i MPT eller PTP modus? Du kan lese litt om det her: http://www.howtogeek.com/192732/android-usb-connections-explained-mtp-ptp-and-usb-mass-storage/ Prøv å bytt modus. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 De dukket opp etter reboot av telefonen. Håper ikke det er noe som skal kreves ofte... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 En reboot i uka er bare sunt for telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå