Gå til innhold

Sliter med å finne sko - noen som har forslag.


Anbefalte innlegg

Bruker 46 i størrelse, har høy vrist og brede føtter. Altså ingen god kombinasjon når man skal kjøpe sko.

 

Jeg har noen par skinnsko (stort sett Ecco) så på den fronten er jeg reddet. Men på sommeren liker jeg tøy sko, gjerne lette, uten snøring, men likevel en sko, og ikke slippers eller sandal (har jeg også nok av).

De siste årene har det ikke vært noe problem å få tøy sko som når mine kriterier. Kjøper ofte to - tre par om gangen, og prisen er type 299-399 paret.

 

Men i år er det umulig å finne slike sko. De har samme type sko, men alle modellene i alle butikkene er blitt så tynne, og lave, så de fleste får jeg ikke en gang på meg med makt.

Og hele poenget er jo at jeg bare lett kan ta av og på meg skoene uten noe form for skojern eller makt eller noe slikt.

 

Dette er slike sko jeg er ute etter, de svarte kjøpte jeg på nett akkurat, de er på grensen. Ikke så behagelige som de to andre typene på bildet. Håper det hjelper litt å gå med dem.

IMAG1970%201.jpg

 

Har vært innom Skoringen, Eurosko, Shoeday (det var denne kjeden som hadde de deilige skoene før, men nå, kun tynne, smale, lave sko. Og de får ikke inn noe annet i år heller fikk jeg beskjed om) og DNA. De svarte er kjøpt via nett på Zalando.

 

Noen må da for pokker ha slike type sko for de med litt store ben, høy vrist og litt brede føtter??

Noen som kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...