Gå til innhold

Framtidsplanar

Kva meiner du me skal satse på framover på Sourcecode.no?  

23 stemmer

1. 1. Kva meiner du me skal satse på framover på Sourcecode.no?

• Produktomtalar (av programmeringsverktøy)
      1
    • Bokomtalar
      0
    • Tips og triks (i ulike programmeringsspråk)
      9
    • Lengre guidar
      13
    • Anna (skriv i tråden)
      0

Anbefalte innlegg

Me har mykje spanande som kjem i den næraste tida framover. Først og fremst har Borland lovt oss ein kopi av Delphi 8 for .NET så fort det kjem ut, og me lovar at me skal vere kjapt ute med ein omtale av det. Vidare kjem det ein omfattande HTML-guide, som skal ta for HTML og litt CSS. Me har og nokre planar om fleire guidar framover. Desse guidane skal gå frå heilt nybyrjar til meir avansert, og me trur det er noko folk vil setje pris på.

Me ønskjer likevel innspill på kva me skal satse på i tida framover. Om du har ein god idè, så kan du enten ta det opp her i tråden, eller sende meg ein e-post (sjå profil for e-post-addresse).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott at det har blitt nytt liv i sourcecode.no, knallbra jobba! Angående bokmål vs nynorsk støtter jeg nynorsk fullt ut. De av dere som skriver bokmål og sliter med å lese nynorsk trenger virkelig lesetrening i stor grad. Nok om det.

Jeg synes dere burde satse på lange guider/artikler, hva med at lesere lett kan publisere egene artikler eller kodesnippets a la Codeproject.com, noe tilsvarende på norsk ville være eminent.

Ønsker dere lykke til i videre arbeidd.

MVH, Johan Benum

Lenke til kommentar
Jeg synes dere burde satse på lange guider/artikler, hva med at lesere lett kan publisere egene artikler eller kodesnippets a la Codeproject.com, noe tilsvarende på norsk ville være eminent.

Me har eit system for innlegging av kodesnippets i bakhand. Det er under aktiv utvikling, forhåpentligvis kan Sverre sei litt meir om det på eit seinare tidspunkt. Før noko slikt blir lansert, må me vente på at det felles innloggingssystemet for HW-nettverket blir ferdig.

Dessverre tillet ikkje systemet me nyttar i dag å legge ut artiklar som kven som helst har skrive, og det er difor me ønsker fleire medarbeidarar. Om nokon har muligheten til å skrive litt nyheter og/eller lengre artikler for oss, ta ein kikk på medarbeider-sida.

Lenke til kommentar

Jeg fåreslår at dere slår dere inn på bokmål... jeg vil nemlig tro at majoriteten av leserne her har bokmål som hovedmål og dermed fortrekker dette når de skal lese.. bortsett fra dette ønsker jeg mest av alt lengre guidar og litt tips og triks..

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar

Hva med å satse på noe litt mer spennende og grensesprengende enn html og css?

Det finnes jo så mye annet morro å velge og html klarer de fleste lære seg på en dag likevel, og om man ikke gidder det har man programmer som genererer kode for èn, så jeg ser ikke helt nytteverdien av en slik guide.

Så noe om objektorientert programmering et annet sted for noen sekunder siden, men det var visst ikke oppe enda, det er mer veien å gå for noe som kaller seg "sourcecode.no" etter min mening.

Nynorsk, æsj *grin*

Lenke til kommentar
Hva med å satse på noe litt mer spennende og grensesprengende enn html og css?

Det finnes jo så mye annet morro å velge og html klarer de fleste lære seg på en dag likevel, og om man ikke gidder det har man programmer som genererer kode for èn, så jeg ser ikke helt nytteverdien av en slik guide.

Så noe om objektorientert programmering et annet sted for noen sekunder siden, men det var visst ikke oppe enda, det er mer veien å gå for noe som kaller seg "sourcecode.no" etter min mening.

Nynorsk, æsj *grin*

Grunnen til at eg har valgt å skrive litt lengre guidar om HTML, og seinare CSS, er at svært mange trur dei kan skrive HTML, mens mykje av det som vert skrive faktisk inneheld mange feil. Når me har gjort oss ferdig med HTML og CSS, har eg planar om å gå vidare på PHP og kanskje og JSP, og me kan då sjå på litt meir avansert programmering. Men det vil vere vanskelig for folk å setje seg inn i PHP eller JSP utan å ha tilstrekkelig med kunnskap om HTML og CSS. Då er det ikkje hjelp i om dei har program som skriv HTML-koden for dei eller ikkje.

Bortsett frå det, så skriv dei fleste WYSIWYG-program HTML-kode som er ugyldig eller stort sett uleselig. Dreamweaver er eit hederlig unntak.

Lenke til kommentar

Grunnen til at eg har valgt å skrive litt lengre guidar om HTML, og seinare CSS, er at svært mange trur dei kan skrive HTML, mens mykje av det som vert skrive faktisk inneheld mange feil.

om en ikke skriver validerende xhtml, virker ting fortsatt veldig bra... stort sett, er det bare kikke på siden i Opera, om den vises greit, vel, da er koden grei nok. Men man kan jo om man vil, skrive 10 sider hvor man gjentar til det evinnelige, "husk å lukke alle tagger" :)

Når me har gjort oss ferdig med HTML og CSS, har eg planar om å gå vidare på PHP og kanskje og JSP, og me kan då sjå på litt meir avansert programmering. Men det vil vere vanskelig for folk å setje seg inn i PHP eller JSP utan å ha tilstrekkelig med kunnskap om HTML og CSS. Då er det ikkje hjelp i om dei har program som skriv HTML-koden for dei eller ikkje.

Alle skriver om PHP i dag, ikke vær så kjedelige da. JSP er det ikke skrevet så mye om, så det er kanskje nyttigere.

Men om det er webprogrammeringsveien dere har tenkt å gå, ja da trenger dere guide folk gjennom html og css også, selv om det bare er tekstformatering, en kjedelig jobb...

Lenke til kommentar

Jeg håper på litt smått og godt som kan hjelpe folk som jobber i Borland C++ Builder (version 5 gjerne...)

Jeg kjøpte en lisens, men oppdaget at det er ganske langt fra C++ DOS til C++ i Windows. trenger hjelp med mange basic ting.. (har en post på forumet under C/C++ som jeg vil sette pris på om noen leser.. Søk på Dargar, har ikke postet mer en 2 ting her på sourcecode forumet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...