sviktarius Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Hei! jeg er på jakt etter ny bærbar, men klare ikke og velge det er alt for mange og velge i mellom. Må være en bærbar for jeg er mye ut og reiser og sånt, ikke kom her og si at jeg må kjøpe en stasjonær. Har sett på Aorus X7v2 SLI og en Multicom Kunshan N170. Må være: -lett og tynn -17" eller 15" men helst 17" -1TB +SSD over 120gb -Og man må kunne spille på den Pris 18k +- Endret 1. mai 2015 av sviktarius Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Regner med at du er klar over at "lett og tynn" + gaming = jetfly? Dvs svært støyende. Har du sett på MSI GS70? Selv syns jeg det er pene maskiner, men de har så klart samme syndromene med støy som andre tynne maskiner som Aorus/gigabyte. f.eks denne på tilbud: https://www.komplett.no/msi-gs70-173-full-hd-slv/833029 Til spilling ville jeg gått for Nvidia GTX970M eller GTX980M, ikke noe svakere. GTX860M i SLI er fremdeles svakere enn GTX970M, pluss SLI gir en del kompatibilitetsproblemer i noen spill/programmer - så jeg syns det er en dårlig løsning. Hvis støy har noen betydning så er asus G751 suveren, men den veier ca ett tonn. (4.2Kg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå