Bjørn Rossland Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 --FJELLTUR-- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Det må jeg si var meget kreativt, Bjørn! Et bilde som vekker oppsikt, og som jeg vil tro, selger godt. Meget dyktig jobbing! 1 Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Fantastisk bra bilde. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Rent og pent! Originalt, og annerledes, ikke dusinvare akkurat! 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Kanskje litt kaldt på rumpedasken. Et meget bra bilde dette som mer hører til den sjeldne sorten. Godt sett og kjapp på avtrekkeren har du vært. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Bjørn Rossland Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Takker og bukker for gode tilbakemeldinger. Jeg har kjent til lokasjonen i årevis, og turen opp er på ca 2 timer. Men da jeg var heldig å få modellen med. Var det unnagjort i en håndvending. Lokasjonen er Nesheimsfjellet i Hordaland. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Veldig kult og ikke noe en ser hver dag. Virker noe kaldt for modellen, men er også litt av sjarmen synes nå jeg. Eneste jeg kan klage på er den lille tua oppe til høyre, den bryter med veggen av sny, men det var kanskje ikke mulig å bli kvitt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg