Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Store speil på veggen der, hva er det som skjer her?

Her måtte jeg se flere ganger. Nesten surrealistisk.....

Speiling med ekstra elementer i "speilet" som en ikke ser på høyre side...(ble litt vanskelig og forklare....) Artig situasjonsbilde samtidig som det er flotte linjer. Ble nesten litt surrete av å se dette, i positiv betydning:-)

Lenke til kommentar

Fin utnyttelse av speiling og gjennomsiktighet. Skikkelsene får en ny betydning i speilbildet fordi du har tilført et nytt element til dem (broen). Hun ene får ihvertfall mye mer fart nedover. Egentlig et veldig bra sted å ta bilder. Jeg burde dra ned dit oftere :)

Endret av WiRe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Store speil på veggen der, hva er det som skjer her?

Her måtte jeg se flere ganger. Nesten surrealistisk.....

Speiling med ekstra elementer i "speilet" som en ikke ser på høyre side...(ble litt vanskelig og forklare....) Artig situasjonsbilde samtidig som det er flotte linjer. Ble nesten litt surrete av å se dette, i positiv betydning:-)

Fin utnyttelse av perspektiv og speiling... :)

Fin utnyttelse av speiling og gjennomsiktighet. Skikkelsene får en ny betydning i speilbildet fordi du har tilført et nytt element til dem (broen). Hun ene får ihvertfall mye mer fart nedover. Egentlig et veldig bra sted å ta bilder. Jeg burde dra ned dit oftere :)

Tusen takk. Likte selv scenen med de forskjellige situasjonene i lag innover i bildet.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...