Gjest member-296438 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Store speil på veggen der, hva er det som skjer her? Her måtte jeg se flere ganger. Nesten surrealistisk..... Speiling med ekstra elementer i "speilet" som en ikke ser på høyre side...(ble litt vanskelig og forklare....) Artig situasjonsbilde samtidig som det er flotte linjer. Ble nesten litt surrete av å se dette, i positiv betydning:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Fin utnyttelse av perspektiv og speiling... 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Fin utnyttelse av speiling og gjennomsiktighet. Skikkelsene får en ny betydning i speilbildet fordi du har tilført et nytt element til dem (broen). Hun ene får ihvertfall mye mer fart nedover. Egentlig et veldig bra sted å ta bilder. Jeg burde dra ned dit oftere Endret 1. mai 2015 av WiRe 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Store speil på veggen der, hva er det som skjer her? Her måtte jeg se flere ganger. Nesten surrealistisk..... Speiling med ekstra elementer i "speilet" som en ikke ser på høyre side...(ble litt vanskelig og forklare....) Artig situasjonsbilde samtidig som det er flotte linjer. Ble nesten litt surrete av å se dette, i positiv betydning:-) Fin utnyttelse av perspektiv og speiling... Fin utnyttelse av speiling og gjennomsiktighet. Skikkelsene får en ny betydning i speilbildet fordi du har tilført et nytt element til dem (broen). Hun ene får ihvertfall mye mer fart nedover. Egentlig et veldig bra sted å ta bilder. Jeg burde dra ned dit oftere Tusen takk. Likte selv scenen med de forskjellige situasjonene i lag innover i bildet. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg